جناحین استقلال مجهز به بمب افکن ویرانگر | آوای استقلال
0
ماندن جلالی کمتر از انفجار بمب نبود

جناحین استقلال مجهز به بمب افکن ویرانگر

  • کد خبر : 41185
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
جناحین استقلال مجهز به بمب افکن ویرانگر
صبح روز پنجشنبه مثل همه روزهای قبل منتظر یک خبر خوش نقل و انتقالاتی بودیم و در حالیکه همه نگاهها به سمت جذب بازیکنانی در خط هافبک و خط حمله استقلال بود ناگهان خبری منتشر شد که هواداران استقلال را سورپرایز کرد.

یه گزارش آوای استقلال، خبر ماندن ابوالفضل جلالی خبری بود که حقیقتا انتظار آن را نداشتیم و در شرایطی که در روزهای گذشته اعلام شده بود که او به زودی برای گذراندن خدمت سربازی در تمرینات ملوان حاضر خواهد شد خبر رفع مشکل سربازی و ماندنش در استقلال مثل یک بمب نقل و انتقالاتی هواداران استقلال را ذوق زده کرد.
جلالی که در فصل گذشته در اوج آمادگی در بسیاری از بازی‌های استقلال تاثیر مستقیم بر روی گلهای تیمش داشت حالا با رفع مشکل سربازی و برطرف شدن یک دغدغه بزرگ خودش را برای فصل جدید آماده می‌کند تا با انرژی مضاعف او، جناح چپ استقلال به منطقه ای خطرناک و ناامن برای حریفان تبدیل شود.
این در حالی است که استقلال در فصل نقل و انتقالات امسال رامین رضاییان را نیز جذب کرده و حالا با وجود رضاییان و جلالی که هر دو از بهترین پاسورهای لیگ هستند جناحین استقلال خطرناک تر از همیشه خواهد بود و نکونام می‌تواند با طراحی حملات از هر دو جناح بار سنگین عملیات هجومی استقلال را در جناحین تقسیم کند و از طرف دیگر مهاجمان استقلال نیز قطعا بیش از قبل صاحب موقعیت گل خواهند شد و این اتفاق برای مهاجمانی چون بلانکو یک فرصت استثنایی است تا در برابر دروازه حریفان خودنمایی کند و با هر ارسال خطرناک از جناحین بتواند صاحب موقعیتی برای باز کردن دروازه شود.
اکنون با رفع مشکل جلالی خیال استقلال از جناحین راحت شده و حالا جذب یک هافبک بازیساز و یک مهاجم تمام عیار که هر دو احتمالا بازیکنان خارجی خواهند بود تیم آبی پایتخت تبدیل به تیمی خطرناک و هجومی می‌شود.تیمی که هواداران از تماشای بازیهایش لذت ببرند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41185

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها