جناب سعادتمند! مدیرعاملی مددی محصول بی کفایتی شماست! | آوای استقلال
3
وقتی مدیرعامل سابق به دنبال راه فرار می‌گردد

جناب سعادتمند! مدیرعاملی مددی محصول بی کفایتی شماست!

  • کد خبر : 7622
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
جناب سعادتمند! مدیرعاملی مددی محصول بی کفایتی شماست!
جناب سعادتمند! ماجرای فینال جام حذفی و شوی بازگشت استراماچونی ، از دست رفتن موقعیت ایده آل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و هزاران اتفاق ریز و درشت دیگر با اسید هم از ذهن هواداران استقلال پاک نمی شود پس چرا اصرار دارید با فرار رو به جلو این موارد را پاک کنید؟ 

به گزارش آوای استقلال،همزمان با طوفان تغییرات در مجموعه هئیت مدیره باشگاه استقلال،احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال فرصت را غنیمت شمرد تا با ورود بدون مقدمه به این قائله خود را از نقدهای وارده به سیستم مدیریتی اش به این شکل تطهیر کند،در حالی که بخش عمده ای از اتفاقات امروز استقلال به واسطه تصمیم گیری های غلط او در حوزه مدیریتی باشگاه استقلال است.

احمد سعادتمند در حالی از آب گل آلود ماهی می گیرد که حالا همه هواداران استقلال به این حقیقت اشراف دارند اگر وی در دوره ای که به عنوان رئیس هئیت مدیره باشگاه استقلال فعالیت می کرد اگر در عقد قراردادهای کارگزاری دقت لازم را به خرج می داد چنین وضعیت آشفته ای در باشگاه استقلال حاکم نمی شد که کارگزاران برای پرداخت پول به باشگاه موضوع دیرکرد پول را مطرح کنند!

احمد سعادتمند در شرایطی تلاش می کند صورت مساله های فعلی را پاک کند که خود او احمد مددی را به عنوان مدیر وارد باشگاه استقلال کرد در حالی که تا پیش از انتصاب وی اصلا فضا برای ورود چنین نفراتی در مجموعه استقلال مهیا نبود از این رو باید به وی یادآور شد وضعیت امروز استقلال حاصل تصمیمات غلط مدیریتی ایشان در باشگاه استقلال است! شاید احمد سعادتنمند فراموش کرده چطور مددی به عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال انتخاب شد؟

آقای سعادتمند! گویا فراموش کردید که شما اصلا مددی را نمی شناختید و صرفا به واسطه اصرار یکی معرف ایشان یعنی آقای مهدی علی نژاد بدون مقاومت حکم معاونت برای وی صادر کردید! پس حالا صورت مساله را پاک نکنید! شما اگر همان روز اول همکاری با مددی را قبول نمی کردید شاید امروز استقلال به چنین وضعیتی گرفتار نمی شد اما پذیرش بی قید و شرط توصیه های وزارت ورزش و جوانان و شخص مهدی علی نژاد باعث شد احمد مددی به عنوان معاون ورزشی شما انتخاب شود!

انگار جناب سعادتمند یادشان رفته که چگونه قرارداد جهان فولاد متین تنظیم شد! همان قراردادی که نه تنها عوایدی برای باشگاه استقلال به همراه نداشت بلکه خسارت سنگینی هم به باشگاه وارد کرد! گویا جناب سعادتمند از یاد برده اند که بحران های مالی استقلال نشات گرفته از ماجراجویی های شخص ایشان و نزدیکانشان در فصل نقل و انتقالات بود، همان جایی که در هتل لاکچری شمال شهر تهران قراردادهای بازیکنان استقلال در چشم برهم زدنی به شکل محیر العقول چند ده برابر شد تا استقلال به شکلی ناگهانی گرفتار یک بحران بزرگ مالی شود. آقای سعادتمند چرا درباره شائبه های پیرامون ماجرای نقل و انتقالات حرفی نمی زنید؟ چرا به رفت و آمد پر شمار دلال ها در هتل لاکچری و اتاق مذاکرات اشاره نمی کنید؟ چه کسانی در ماجرای افزایش نرخ قراردادهای بازیکنان استقلال ذی نفع بودند؟ آیا حاضرید در خصوص افراد شر پمار درگیر در این ماجرا هم شفاف سازی کنید؟

آقای سعادتمند هواداران استقلال خوب به یاد دارند چگونه قرارداد ۴۶۰ میلیونی بازیکن استقلال به چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان تبدیل شد! آیا شهامت کافی دارید در خصوص این اتفاقات و خسارات ناشی از این تصمیم گیری ها هم حرف بزنید!

آقای سعادتمند در نامه اخیر خود خطاب به احمد مددی تاکید کردید با بازیکنان تسویه حساب شده اما هرگز به این نکته اشاره نکردید که برخی بازیکنان استقلال با قدرت این مساله را تکذیب کردند و با اسناد و مدارک نشان دادند مدیریت وقت استقلال ادعایی خلاف واقع را مطرح کرده اما با این حال بر سر معاون سابق خود منت می گذارند که باشگاه را بدون بدهی به او واگذار کردید؟

جناب سعادتمند، در بخش دیگری از نامه خود برای هزارمین بار مدعی شدید برکناری شما از مدیریت باشگاه بدون دلیل و با نیت قبلی صورت گرفته، در حالی که امروز همه بر این امر واقفند احمد سعادتمند به واسطه ناتوانی و سو مدیریت در باشگاه استقلال از کار برکنار شد، انگار فراموش کردید چه بر سر استقلال و هوادارانش آوردید!

جناب سعادتمند! ماجرای فینال جام حذفی و شوی بازگشت استراماچونی ،از دست رفتن موقعیت ایده آل در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و هزاران اتفاق ریز و درشت دیگر با اسید هم از ذهن هواداران استقلال پاک نمی شود پس چرا اصرار دارید با فرار رو به جلو این موارد را پاک کنید؟

آقای سعادتمند آیا خبر دارید به واسطه عملکرد ضعیف شما، فردی امروز حکم توقیف اموال باشگاه استقلال را دریافته کرده است؟ ماجرای استقراض درهمی را که به یاد دارید؟ پس چگونه با این اعتماد به نفس کاذب مدعی شده اید برکناری شما بدون دلیل بوده است؟ اگر امروز استقلال اسیر تفکرات مخرب شده است یکی از دلایلش عملکرد شما بوده پس تمام کنید این فرافکنی مزمن و فرسایشی را، هواداران استقلال خود به خوبی تشخیص می دهند چه کسی خادم بود و چه کسی …!

جناب سعادتمند! شما قطعا نمی توانید از این آب گل آلود ماهی گیری کند تا به این شکل خود را تطهیر کنید و از فهرست مدیران ناکام خارج شود!نام شما همیشه در تاریخ در بین مدیران ناکام استقلال قرار خواهد داشت و به این سادگی ها از آن لیست خارج نخواهد شد!

 

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7622

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.