جلالی در آستانه تمدید قرارداد، گودرزی در یک‌قدمی استقلالی‌شدن؛ چپِ پُر | آوای استقلال
1

جلالی در آستانه تمدید قرارداد، گودرزی در یک‌قدمی استقلالی‌شدن؛ چپِ پُر

  • کد خبر : 39984
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
جلالی در آستانه تمدید قرارداد، گودرزی در یک‌قدمی استقلالی‌شدن؛ چپِ پُر
مدیران باشگاه استقلال در زمینه حفظ بهترین گل‌ساز فصل با ابوالفضل جلالی به توافق رسیده‌اند و مذاکرات با حسین گودرزی هم مثبت پیش رفته است.

به گزارش آوای استقلال، هواداران استقلال چشم به راه اعلام رسمی موضع باشگاه در زمینه تعیین‌تکلیف وضعیت کادرفنی هستند و در روزهای گذشته، زمزمه‌های ضدونقیضی پیرامون آینده کاری جواد نکونام مطرح بوده است؛ از اینکه او احتمالاً در فصل آینده روی نیمکت استقلال حضور نخواهد داشت تا اینکه بحث استخدام دستیار خارجی برای نکونام به میان آمده و گفته می‌شود که قرار است جواد نکونام تا پایان مدت قرارداد ۳ ساله‌اش در تیم استقلال بماند و کارش را پیش ببرد.

مدیران هلدینگ خلیج‌فارس با وجود آنکه در فضای مجازی، حواشی پرشماری پیرامون آینده کاری کادرفنی استقلال به میان آمده اما سیاست سکوت را در پیش گرفته‌اند و به دنبال آن هستند تا بعد از بررسی تمامی جوانب، بهترین تصمیم را بگیرند و گفته می‌شود که هم گزینه قطع همکاری با جواد نکونام روی میز است و هم احتمال ادامه همکاری با این سرمربی جوان اما باتجربه وجود دارد. در این میان، حفظ ستاره‌های کلیدی فصل گذشته استقلال برای مالکان باشگاه در اولویت است و همین مسئله باعث شده تا به سرعت مذاکرات با چهره‌های اثرگذار ترکیب استقلال آغاز شود.

از تمدید قرارداد چشمی، محمدی و مرادمند تا توافق با جلالی
روزبه چشمی و مهرداد محمدی، ۲ ستاره استقلال هستند که در روزهای گذشته برای تمدید قرارداد خود با مدیران باشگاه به توافق رسیده‌اند و محمدحسین مرادمند هم با توجه به مفاد قراردادش، در استقلال ماندنی است. در ادامه سیاست حفظ ستاره‌های کلیدی فصل گذشته، مدیران باشگاه استقلال به سراغ مذاکره با ابوالفضل جلالی رفته‌اند و در حالی‌که زمزمه‌هایی درباره سرباز شده جلالی مطرح شده بود، او منعی برای ادامه همکاری با آبی‌ها ندارد.

ستاره چپ‌پای آبی‌ها ماندنی است
جلالی در فصل اخیر، ۱۰ بار در نقش گل‌ساز در ترکیب استقلال درخشید و یک گل هم برای آبی‌پوشان پایتخت به‌ثمر رساند تا روی ۱۱ گل در فصل اخیر تاثیرگذار بوده باشد و عنوان برترین گل‌ساز فصل را به‌دست آورد. ستاره استقلال در لیگ بیست‌وسوم برای معافیت از خدمت سربازی اقدام کرده و توانسته با توجه به شرایط خانوادگی‌اش، کفالت دریافت کند و حالا با توجه به مذاکرات انجام شده، ابوالفضل جلالی برای امضای قراردادی (۱+۱) ساله با آبی‌ها به توافق رسیده و به نظر می‌رسد که به‌زودی خبر تمدید قرارداد او رسانه‌ای خواهد شد.

رقیب جلالی از قزوین می‌آید
مدیران استقلال در کنار توافق با جلالی برای ادامه همکاری، به دنبال تقویت سمت چپ خط دفاعی تیم‌شان بودند و بعد از تلاش نافرجام در زمینه جذب حسین گودرزی در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه، حالا آبی‌ها مجدداً مذاکرات خود با گودرزی را آغاز کرده‌اند و به دنبال جذب پدیده تیم شمس‌آذر در لیگ بیست‌وسوم هستند تا بتوانند سمت چپ خط دفاعی خود را با حضور ابوالفضل جلالی و حسین گودرزی چینش کنند و یکی از قدرتمندترین زوج‌های سمت استقلال در طول یک‌دهه اخیر شکل گیرد.

پدیده لیگ بیست‌وسوم در آستانه آبی‌پوش‌شدن
گودرزی که بارها نسبت به حضور در استقلال چراغ سبز نشان داده، در مذاکرات اولیه با مسئولان این باشگاه برای حضور در این تیم پاسخ مثبت خود را ارائه کرده و گفته می‌شود که قرار است به‌زودی دور نهایی مذاکرات با گودرزی انجام شود. جالب آنکه او در فصل اخیر موفق شد برابر استقلال و پرسپولیس گل بزند و در جدال با سپاهان هم در نقش گل‌ساز درخشید و در مجموع با ثبت ۴ گل و ۳ پاس گل این مدافع ۲۳ ساله یکی از پدیده‌های فصل اخیر لیگ برتر بود.

ستاره شمس‌آذر می‌آید، سلمانی و میرزایی می‌روند؟
حسین گودرزی در شرایطی در آستانه امضای قرارداد با استقلال قرار گرفته که برای فصل آینده، جعفر سلمانی جایی در فهرست آبی‌ها ندارد و با توجه به عملکرد این بازیکن، قرار نیست قرارداد سلمانی تمدید شود. ضمن آنکه رضا میرزایی هم قرار است برای گذراندن دوران خدمت سربازی خود به ملوان بندرانزلی برود و با این اوصاف، مقدمات حضور گودرزی در فهرست آبی‌ها فراهم است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ابوالفضل جلالی در کنار حسین گودرزی، ۲ مدافع چپ استقلال در فصل آینده خواهند بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39984

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها