جعل سند برای پرسپولیس ادامه دارد | آوای استقلال
3

جعل سند برای پرسپولیس ادامه دارد

  • کد خبر : 30813
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
جعل سند برای پرسپولیس ادامه دارد
سال گذشته در نامه‌ای که از طرف AFC به استقلال ارسال شد، به ایرادهای پانزده گانه ای اشاره شد که با باشگاه پرسپولیس مشترک بود، از جمله داشتن ورزشگاه یکسان، مالکیت دولتی، بدهی مالیاتی و دیگر موارد...

به گزارش آوای استقلال، به یاد داریم که همواره در سال‌های اخیر این ایرادات وجود داشت و مدارک تأیید می‌شد اما پارسال چون پرسپولیس در دادن پرداخت پول کالدرون تعلل کرد، فدراسیون فوتبال به جای اینکه تنها مجوز پرسپولیس را رد کند، مجوز استقلال را هم رد کرد تا به نوعی آبی‌ها را پاسوز تیم محبوب آقایان کنند و از آسیا کنار گذاشته شوند.
حالا و در مقطع کنونی باز هم شاهد این هستیم که مسئولان فدراسیون و کمیته صدور مجوز، بین دو تیم پایتخت تبعیض قائل شده اند و مثل اینکه قرار است با سند سازی و جعل مدرک پرسپولیس را راهی آسیا کنند تا یک اقدام غیرقانونی دیگر در تاریخ این باشگاه ثبت شود. 
در حالی که استقلال به بهانه بدهی به آندرا استراماچونی از آسیا کنار گذاشته شده و آقای تاج به صراحت و با خوشحالی از حذف قطعی این تیم سخن می گوید شاهد این هستیم که رئیس فدراسیون و دیگر مسئولان از هیچ تلاشی برای فرستادن تیم محبوبشان به آسیا دریغ نمی کنند و حتی دست به سندسازی و به اصطلاح ماله کشی مشکلات این باشگاه هم زده اند که قطعا عاقبت خوشی در انتظار آن ها نخواهد بود. حال سوال اینجاست که مگر سال گذشته همین شرایط برای استقلال پیش نیامد و بخاطر تیم محبوب آقایان از آسیا کنار گذاشته شد؟ اکنون چه اتفاقی افتاده که همه به تکاپو افتاده اند تا پرسپولیس را به هر نحوی راهی مسابقات کنند؟ مگر بین این دو تیم برای مسئولان فرقی وجود دارد؟ یا شاید هم جنس ناراحتی هواداران پرسپولیس و استقلال فرق دارد که مدیران فدراسیون و اعضای کمیته صدور مجوز راضی به غمگین شدن هواداران سرخ نمی شوند.
نکته قابل توجه این است که در روزهای اخیر و به گواه شنیده های فضای مجازی، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای فرستادن پرسپولیس به آسیا با افراد مختلفی دیدار کرده و بسیار علاقمند است که این تیم را در غیاب قهرمان فصل قبل راهی آسیا کند. تاج به همان صلابتی که از حذف استقلال از آسیا صحبت می کرد، در تلاش برای حفظ تیم محبوبش در این مسابقات است. واقعا در این یک‌ سال چه اتفاقی رخ داده که این چنین مسئولان فدراسیون تغییر رویه داده اند و به فکر فرستادن یکی از تیم ها به آسیا افتاده اند و مصلحت را کنار گذاشته اند؟ البته برای هواداران استقلال این داستان ها مشخص شده و تبعیض بین آن ها و پرسپولیسی‌ها تبدیل به یک امر عادی شده اما مسئولان باید بدانند که اگر این ماجرا لو برود دیگر AFC به جریمه های دلاری بسنده نخواهد کرد و بدون شک شاهد تعلیق فوتبال کشورمان خواهیم بود.
با این حال هواداران استقلال به شدت از اعضای کمیته صدور مجوز گلایه مند هستند  که چرا سال گذشته پاسوز پرسپولیس شدند اما امسال این اتفاق برای رقیب رخ نداد؟ برای اعضای این کمیته چه منفعتی وجود دارد که این چنین بین دو تیم پایتخت نشین تفاوت قائل شده اند؟
نکته جالب ماجرا این است که آقای اولیایی و دیگر اعضای این کمیته سال گذشته از دروغ ها و سند سازی هایی که در سال های اخیر صورت گرفته گلایه مند بودند و اشاره می کردند که دیگر اجازه این سندسازی ها را نخواهند داد اما دقیقاً یک سال پس از آن مصاحبه های آتشین ‌که حالا مشخص شده فقط برای حذف استقلال از آسیا بود، اکنون شاهد همان سندسازی ها و دروغ ها برای فرستادن پرسپولیس به آسیا هستیم. اعضای فدراسیون فوتبال و کمیته صدور مجوز که مشخص نیست از چه کسی دستور می گیرند بدانند که با این سندسازی ها و فریب کاری ها نه می توانند سر هواداران استقلال را کلاه بگذارند و نه AFC را گول بزنند‌ و بهتر است دست از تبعیض و تناقض گویی بردارند و بدون توجه به توصیه ها و دستور های مقامات بالادستی، برای یک بار هم که شده کار خود را به صورت قانونی انجام دهند تا فوتبال ایران دچار مشکلات و جریمه های سنگین نشود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30813

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.