جشن قهرمانی پرسپولیس در صندوق عقب پیکان! | آوای استقلال
2
به همت سازمان لیگ و کمیته داوران؛

جشن قهرمانی پرسپولیس در صندوق عقب پیکان!

  • کد خبر : 30574
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
جشن قهرمانی پرسپولیس در صندوق عقب پیکان!
پرونده سازمان لیگ، کمیته داوران، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پر است از تبانی، حیف و میل کردن بیت المال، پر از سود جویی و ...

به گزارش آوای استقلال، از این رو جامعه ورزش و اهالی فوتبال به رفتار وقیحانه، نگاه رنگی و هر نوع فساد و تبانی که از سوی این مجموعه رخ می‌دهد عادت دارند به همین خاطر وقتی در اوج هیجان و حساسیت لیگ، تیم هایی که در کورس قهرمانی قرار دارند، طی نامه ای از سازمان لیگ خواستند دیدارهای هفته های پایانی به صورت همزمان برگزار شود تا درصد جانبداری و کمک های غیبی به پرسپولیس را کاهش دهند!
سازمان لیگ، کمیته داوران و در راس آنها وزارت ورزش به قدری از پرسپولیس حمایت های افراطی داشته اند که بارها همه تیم های لیگ علیه سرخ ها موضع گرفته و نسبت به قهرمانی هایشان واکنش منفی نشان دادند. لازم نیست یادآوری کنیم پرسپولیس به منفورترین تیم تاریخ ایران در همه شهرها تبدیل شد و برای انجام هر مسابقه ای به هر شهر و استانی که می رفت چطور با نارنجک و آتش زدن پرچمش مورد استقبال قرار می گرفت…
با رفتن سلطانی فر گمان می‌رفت شرایط منصفانه تری در ورزش و در لیگ حاکم شود اما فقط یک سال زمان لازم بود تا سجادی هم تحت فشار دست های پشت پرده راه سلطانی فر را( که البته این چهره در ورزش از روی علاقه افراطی به پرسپولیس از این تیم حمایت می‌کرد)، در حمایت از سرخ ها پیش بگیرد…
باز جام های اسنپی شروع شد و باز پرسپولیس در آغوش مسئولین قرار است جامی دیگر را لمس کند!
باز قربانی کردن تیم های لیگ و باز ناداوری، باز حمایت همه جانبه و باز قهرمانی های ناپاک…
عجیب اینکه هیچ ابایی از حمایت علنی ندارند. در دربی سر استقلال را می برند، افشا می شود که در کلاس آموزش قوانین داوری پیش از فصل، آموزش داده شده در صحنه هایی نظیر آنچه در محوطه جریمه سرخ ها اتفاق افتاد بر اساس قوانین جدید باید پنالتی اعلام شود اما خداداد افشاریان و علی خسروی با استناد به قوانین قدیمی از تصمیم داور دربی حمایت کردند چون منافع شان در این بود و عجیب اینکه بعد از افشاگری میرزابیگی و نمایش فیلم آموزش داوری پیش از فصل، افشاریان باز عقب نشینی نکرد و با ذکر نام چند مدرس داوری سعی داشت با تایید آنها تصمیم پیام حیدری را توجیه کند!
عجیب است این جماعت منفعت طلب قوانین را هم قبول ندارند!
برای قهرمانی پرسپولیس به جز کمیته داوران، سازمان لیگ هم وارد معرکه شد سینه سپر کرد و بی آبرویی را فریاد زد: بازی پرسپولیس و پیکان در استادیوم آزادی برگزار می شود.
وقتی کار به اینجا رسید باید پرسپولیس را قهرمان دانست.
محال است این تیمِِ بسیج شده اجازه دهد بی آبرویی شان در حمایت از پرسپولیس، نتیجه ای غیر از قهرمانی تیم محبوبشان داشته باشد!
سازمان لیگ قید وجدان و شرافت و عدالت را زده و برای اهدای جام به سرخ ها ننگ را بر شرافت ترجیح داده و استادیوم ازادی را میزبان دیدار پیکان و پرسپولیس معرفی کرد تا صراحتا اعلام کند هیج کدام از مدعیان تلاش بیهوده نکنند چرا که آنها محکم ایستاده اند تا پرسپولیس را قهرمان کنند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30574

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.