جزئیات درگیری فیزیکی بازیکن استقلال با یک پرسپولیسی! | آوای استقلال
1

جزئیات درگیری فیزیکی بازیکن استقلال با یک پرسپولیسی!

  • کد خبر : 6437
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
جزئیات درگیری فیزیکی بازیکن استقلال با یک پرسپولیسی!
سیاوش یزدانی و امیر روستایی قبلا در تیم پیکان هم بازی بودند، آنها در دوره سرمربیگری مجید جلالی و در جریان برگزاری اردوی پیکان در جزیره کیش سر موضوعی درگیری لفظی پیدا کرده و از گذشته رابطه خوبی با یکدیگر نداشته‌اند.

به گزارش آوای استقلال، با هماهنگی سرمربیان دو تیم پیکان و استقلال این دو تیم عصر روز پنج شنبه در جریان یک بازی تدارکاتی در مجموعه ورزشی ایران خودرو به مصاف هم رفتند که در نهایت آبی‌پوشان با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسیدند.

در گزارش‌های منتشر شده از این مسابقه اعلام شد سیاوش یزدانی و امیر روستایی به دلیل درگیری لفظی در دقیقه ۲۵ با کارت قرمز داور مواجه شده و مربیان دو تیم دو بازیکن دیگر را به جای این نفرات اخراج شده از میدان وارد زمین کردند.

از آنجا که تماشاگران خاصی در پیکان شهر حضور نداشتند برخورد فیزیکی مدافع استقلال و مهاجم پیکان رسانه‌ای نشد اما اصل ماجرا چه بود؟

در دقیقه ۲۴ مسابقه امیر روستایی بعد از کنترل توپ وقتی می‌بیند سیاوش یزدانی روبه رویش قرار دارد پاس رو به عقب می‌دهد در این لحظه سیاوش یزدانی که برای دفع توپ تکل زده بود با روستایی برخورد می کند و مهاجم پیکان در اعتراض به تکل مدافع استقلال از واژه «هوی» استفاده می کند که سیاوش یزدانی با کف دست ضربه‌ای به صورت همبازی سابق خود می زند.

روستایی هم در مقام جبران برآمده است اما قبل از اینکه تعداد ضربات این دو بازیکن به یکدیگر بیشتر شود با مداخله سایر بازیکنان استقلال و پیکان از هم دور می شوند.

امیر روستایی فصل قبل عضو تیم پرسپولیس بود. او  در سال ۹۶ و ۹۷ با سیاوش یزدانی در پیکان هم تیمی بوده و از گذشته نیز رابطه خوبی با یکدیگر نداشتند.

جالب است بدانید وقتی داور این دو بازیکن را در جریان یک بازی دوستانه اخراج کرد بگو و مگوی آن‌ها ادامه داشت و یزدانی با صدای بلند خطاب به امیر روستایی می‌گفت من تو رو آوردم پیکان!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6437

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.