جریمه نقدی برای تیم های استقلال و پرسپولیس | آوای استقلال
2

جریمه نقدی برای تیم های استقلال و پرسپولیس

  • کد خبر : 30685
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
جریمه نقدی برای تیم های استقلال و پرسپولیس
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دو تیم پرسپولیس و استقلال صادر کرد.

به گزارش آوای استقلال، بر این اساس،آرا کمیته انضباطی به شرح ذیل است:

_ در خصوص شکایت باشگاه استقلال از علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس بابت رفتار ایشان پس از بازی دو تیم در تاریخ سوم اردیبهشت ماه و در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده که مبین به رفتار غیر ورزشی متشکی پس از پایان مسابقه دو تیم می باشد، لذا به استناد ماده ۶۴ مقررات انضباطی مصوب سال ۱۳۹۷ و با در نظر گرفتن سوابق بازیکن فوق الذکر با رعایت ماده ۹۴ از مقررات، بیرانوند به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال و پرداخت مبلغ ۳ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
محرومیت تعلیقی قطعی و جریمه نقدی غیرقابل اجرا و قابل تجدیدنظرخواهی در مدت ۷ روز پس از ابلاغ در کمیته استیناف میباشد.

_در خصوص تخلف انتسابی مهدی قایدی، بازیکن تیم استقلال مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با خبرگزاری ها و اصحاب رسانه و با توجه به مجموعه محتویات پرونده از جمله مصاحبه علیه داور بازی استقلال و پرسپولیس، تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه و پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.
رای صادره در بخش محرومیت تعلیقی قابل اجرا و قطعی بوده و در بخش جریمه نقدی غیرقابل اجرا و قابل تجدیدنظرخواهی به مدت ۷ روز پس از ابلاغ در کمیته استیناف میباشد.
_دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و استقلال تهران در هفته بیست و هفتم برگزار که از سوی تماشاگران باشگاه استقلال تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا و فحاشی از سوی تماشاگران رخ داد.باشگاه استقلال به مبلغ ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.این رای قابل تجدید نظر است .
همچنین باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل پرتاب اشیا و فحاشی از سوی تماشاگران اش باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.این رای قابل تجدید نظر است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30685

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.