تیم نکونام بی‌رقیب در نیمه مربیان؛ باز هم پیروزی استقلال در نیمه دوم | آوای استقلال
2

تیم نکونام بی‌رقیب در نیمه مربیان؛ باز هم پیروزی استقلال در نیمه دوم

  • کد خبر : 36774
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
تیم نکونام بی‌رقیب در نیمه مربیان؛ باز هم پیروزی استقلال در نیمه دوم
استقلال بهترین تیم لیگ در نیمه دوم است.

به گزارش آوای استقلال، پس از آنکه بازی استقلال برابر صنعت‌نفت در نیمه اول گره خورد. این تیم در ابتدای نیمه دوم موفق به گلزنی شد و با این گل ۳ امتیاز بازی را کسب کرد. این اولین باری نیست که در نیمه دوم دیدارهای استقلال چنین اتفاقی می‌افتد و این تیم متخصص پیروزی در این نیمه از بازی است.

دو چهره متفاوت استقلال
هر چقدر استقلال در نیمه دوم قوی و غیرقابل مهار نشان داده در نیمه اول نسبتاً کم‌خطر بوده است. استقلال هنوز در ۱۵ دقیقه ابتدایی طعم گلزنی را نچشیده است. استقلال در نیمه اول به ۵ پیروزی ۹ تساوی و ۲ شکست دست یافته است و در رده پنجم جدول نیمه اول جای دارد. پرسپولیس با ۳۰ امتیاز بهترین تیم نیمه اول است ولی برخلاف استقلال در نیمه دوم نتوانسته از برتری خود محافظت کند.

آبی‌پوشان بی‌رقیب در نیمه دوم
استقلال موقعیت مستحکم خود در صدر جدول را مدیون عملکرد تحسین‌برانگیز در نیمه دوم است. این تیم در نیمه دوم ۹ پیروزی، ۶ تساوی و یک باخت داشته و با ۳۳ امتیاز بهترین تیم جدول نیمه دوم بازیهای لیگ است. این تیم در ۱۲ بازی در نیمه دوم دروازه خود را بسته نگه داشته است. اوج کار استقلال از دقیقه ۶۰ تا ۷۵ است که ۸ گل زده که هیچ تیمی در هیچ مقطع ۱۵ دقیقه‌ای از بازی، این میزان گل نزده است. پس از استقلال، تراکتور و ملوان با ۳۰ امتیاز در جایگاه دوم و سوم لیگ است. در کنار استقلال، از آمار خوب گل‌گهر هم نباید غافل شد. این تیم تنها تیم لیگ است که در نیمه دوم شکست نخورده است ولی گل‌گهر به اندازه استقلال موفق به کسب امتیاز نشده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=36774

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها