تیمی که سود کرده هم دلش را صاف کند؟ | آوای استقلال
2
افشاریان: هواداران استقلال و پرسپولیس دلشان را با داوران صاف کنند!

تیمی که سود کرده هم دلش را صاف کند؟

  • کد خبر : 31051
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
تیمی که سود کرده هم دلش را صاف کند؟
گویا خداداد افشاریان دلش می خواهد همیشه با مصاحبه هایش به صورت کد واژه ارادتش را به هواداران پرسپولیس نشان دهد و به آنها بگوید نگران نباشند و آب در دلشان تکان نخورد چرا که تحت هر شرایطی و با وجود افشاگری ها و رو شدن دست آنها در حمایت از پرسپولیس، باز آنها تمام قد کنار این تیم هستند و دست از حمایت نمی کشند!

به گزارش آوای استقلال، افشاریان چندی پیش و پس از جنجال های داوری دربی صدم به جای اینکه صراحتا اشتباه خودشان را بپذیرد با یک جمله ارادت به پرسپولیس را کامل و علنی کرد: چه بگویم؟ الان اگر بگویم آن خطا پنالتی بوده خب هواداران پرسپولیس ناراحت می شوند!
این یعنی ناداوری سهوی نبوده و ما از ابتدا هدفمان ناراحت نکردن (خوشحال کردن) سرخ ها بوده است، یعنی می دانیم چه کرده ایم اما گردن نمی‌گیریم که هواداران پرسپولیس ناراحت نشوند، یعنی نه تنها امتیاز دربی را با کمک داوری به آنها دادیم و خوشحال شان کردیم بلکه بعد از دربی هم کاری نمی کنیم که آنها ناراحت شوند و با اعتراف ما به اشتباه داوری، شیرینی برد دربی زهرمار شان شود!
افشاریان حالا و در آستانه دربی حذفی هم با مصاحبه و گل واژه دیگری به هواداران تیم محبوبش کد داده که دلتان نلرزد و از ما مکدر نباشید یک وقت، ما کنارتان هستیم!
اگر منظور آقا خداداد این نبوده پس چطور ممکن است اسم هواداران پرسپولیس را کنار هواداران تیمی بیاورد که بیشترین ضرر را از داوری کرده اند؟
تیمی که به گواه کارشناسان داوری، نه منفعت طلبان زیر میزی، بیشترین سود را از داوری برده چرا باید دلش را با داوران صاف کند؟
آیا این جمله افشاریان معنی جز این دارد که القا کند تا کنون هر چه بوده هواداران پرسپولیس خیالشان راحت باشد باز با همان خواهد بود و باز با قدرت حمایت می شوند و هواداران  استقلال هم تردید به دل راه ندهند. صاف و صریح و شفاف در بر همان پاشنه خواهد چرخید؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31051

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.