تکرار روزهای سیاه برای استقلال؛ بدترین عملکرد ۵ فصل اخیر آبی‌ها! | آوای استقلال
0

تکرار روزهای سیاه برای استقلال؛ بدترین عملکرد ۵ فصل اخیر آبی‌ها!

  • کد خبر : 43037
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
تکرار روزهای سیاه برای استقلال؛ بدترین عملکرد ۵ فصل اخیر آبی‌ها!
روند بد استقلال با شکست در داربی ادامه پیدا کرد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال فصل را با پیروزی برابر شمس‌آذر قزوین آغاز کرد و این پیروزی نویدبخش روزهای خوب برای این تیم بود. ولی این برد تا به امروز آخرین برد استقلال در لیگ برتر بوده و این تیم نتوانسته از فرم بد خود خارج شود تا یکی از کارنامه‌های بد استقلال ثبت شود.

۴ بازی و تنها ۲ امتیاز
استقلال پس از گذشت ۵ بازی، ۵ امتیاز کسب کرده و تنها ۳ امتیاز با رده آخر جدول فاصله دارد. این شروع بدترین آمار استقلال در ۵ بازی نخست از لیگ نوزدهم است. استقلال در آن فصل تا هفته پنجم تنها ۳ امتیاز به دست آورده بود. استقلال در ۴ بازی گذشته متحمل ۲ شکست و ۲ تساوی شده و تنها ۲ امتیاز به‌دست آورده است. آخرین بار که استقلال چنین عملکردی از خود به جای گذاشت باز هم به لیگ نوزدهم باز می‌گردد. استقلال در آن دوره از هفته بیست‌ویکم تا بیست‌وچهارم فقط ۲ امتیاز گرفت.

روزهای دور از کلین‌شیت
استقلال فصل گذشته بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار داشت ولی در این دوره علی‌رغم ثابت ماندن بسیاری از عناصر دفاعی آمار دفاعی این تیم به نحو عجیبی ضعیف شده است. استقلال تنها یک گل کمتر از بدترین خط دفاع لیگ دریافت کرده است. این تیم یکی از ۳ تیمی است که همچنان کلین‌شیت نداشته است. آخرین‌بار که استقلال در ۵ هفته آغازین فصل کلین‌شیت نداشت باز هم به لیگ نوزدهم مربوط می‌شود. استقلال بعد از ۵ بازی آخر ریکاردو سا پینتو در لیگ سابقه نداشته که در ۵ بازی پیاپی گل بخورد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43037

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها