تمدید قرارداد ستاره‌های آبی اولویت اول فرهاد | آوای استقلال
5
آزمونی سخت برای مدیران استقلال

تمدید قرارداد ستاره‌های آبی اولویت اول فرهاد

  • کد خبر : 3298
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
تمدید قرارداد ستاره‌های آبی اولویت اول فرهاد
شاید برای شما هم تعجب انگیز بوده باشد چرا اولین درخواست فرهاد مجیدی در بدو بازگشتش به استقلال درخواست تمدید به موقع قرارداد بازیکنانی بود که در پایان فصل قراردادشان با استقلال تمام می‌شود؟

حتی مجیدی اعلام کرد نباید تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی تیم به دقیقه‌ی نود موکول شود و بهتر است از همین حالا استارت مذاکرات و مقدمات تمدید قراردادها زده شود.

وقتی زمان درخواست و تاکید بر انجام این موضوع را کنار اسامی بازیکنانی قرار می‌دهیم که پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد می‌توانند استقلال را ترک کنند به مجیدی حق می‌دهیم که چرا تا این اندازه نگران تمدید قرارداد بازیکنان تیمش می‌باشد.

عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، میلیچ و دیاباته بازیکنانی هستند که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، بازیکنانی که همگی جزو مهره‌های ثابت و کلیدی استقلال هستند که مطمئنا در صورت ترک جمع آبی‌پوشان پر کردن جای خالیشان برای استقلال و مدیرانش خیلی سخت و دشوار خواهد بود حتی اگر بازیکنی خوب و مطمئن هم به جای آن‌ها به استقلال آورده شود از بحث هماهنگی این افراد با سایر بازیکنان و بر هم خوردن ثبات تیمی شاگردان مجیدی نمی‌شود به راحتی عبور کرد.

مجیدی می‌داند داشتن یک تیم هماهنگ و با ثبات از نان شب هم واجب‌تر است، چون در زمان تمرینات کادر فنی وقت کمتری را صرف هماهنگی و جا انداختن برنامه‌های تیمی برای بازیکنانی می‌کند که مدت‌ها در کنار هم بوده‌اند در عوض به جای این موضوع مربیان استقلال تنوع تاکتیکی آبی‌ها را افزایش می‌‌دهند تا در مواجهه با هر رقیبی با فراغ بال بازی کنند و به قول معروف چپشان همیشه پر باشد و پی بردن به برنامه‌های تاکتیکی استقلال برای رقبا آسان نباشد.

با این اوصاف مدیران باشگاه استقلال آزمون سختی در پیش دارند و باید دید که آن‌ها از این آزمون دشوار سربلند بیرون خواهند آمد و همان کاری را می‌کنند که فرهاد مجیدی از آن ها انتظار دارد یا خیر؟

مطمئنا فرهاد بازیکنان تازه وارد دیگری را هم مد نظر خواهد داشت تا ترکیب تیمش را ساخته و پرداخته‌تر کند ولی آن‌چه مشخص و واضح است او به آسانی از این بازیکنان دل نخواهد کند حتی از محمد دانشگری که مدت‌هاست مورد غضبش قرار گرفته است؟

هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال روزهای پر مشغله‌ای پیش روی خواهند داشت چون راضی کردن این ستاره‌ها برای امضای مجدد قرارداد و تحویل یک تیم خوب به فرهاد نمی‌تواند کار ساده‌ای باشد اگر آن‌ها از همین حالا به فکر نباشند در روزهای پر ماجرای نقل و انتقالات با چالش های دشوارتری هم روبرو خواهند شد.

تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی و البته محبوب هواداران سنگ محکی برای تشخیص میزان توانایی و کاربلدی مدیرانی است که در چند وقت اخیر عملکردشان چندان رضایت بخش نبوده به ویژه مددی که محبوبیتی میان هواداران ندارد و بحث وابستگیش به علی‌نژاد معاون سلطانی‌فر هم مزید بر علت است تا هواداران استقلال چندان به حضورش خوشبین نباشند، حفظ شاکله‌ی تیمی که می‌خواهد برای هواداران پرشمارش افتخار آفرینی کند می‌تواند تا حدود زیادی رضایت هواداران را جلب کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3298

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.