تقلای پیشکسوت شهرت طلب برای فراموش نشدن! | آوای استقلال
1
فضای مجازی جولانگاهی برای خودنمایی کوتوله ها

تقلای پیشکسوت شهرت طلب برای فراموش نشدن!

  • کد خبر : 34365
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
تقلای پیشکسوت شهرت طلب برای فراموش نشدن!
فضای مجازی با همه ایرادهایش این مزیت بزرگ را دارد که باعث می‌شود برخی آدمهای فسیل شده و تاریخ مصرف گذشته بدون هیچ هزینه ای صاحب تریبون باشند و با خزعبلات عامه پسند اسمشان از سر زبان‌ها حذف نشود!

به گزارش آوای استقلال، نمونه اش سپهر حیدری…
فوتبالیستی که در زمان فوتبالش نه ستاره بود و نه محبوبیتی داشت که بتواند در دوران بازنشستگی لیدر مجازی یک جماعت ساده دل و هیجانی باشد.
اما او با شناخت دقیق از فضای مجازی و روحیات نسل جوان و حساسیت‌هایی که وجود دارد خوب بلد است چه حرفهایی بزند که نامش در گذر زمان فراموش نشود و با سوء استفاده از هیجاناتی که بر فضای هواداری حاکم است حرفهایی می‌زند که به جز انگیزه لایک خوردن و دیده شدن هیچ نیت دیگری پشت آن نیست!
و این دقیقا مصداق بارز جمله بدنامی بهتر از گمنامی است!
به واقع چنین آدمی حاضر است با بیان خزعبلات عامه پسند و به دور از واقعیت از میلیونها هوادار فوتبال که شامل هواداران استقلال و سپاهان و سایر تیمهاست فحش بخورد و بار سنگین بدنامی را به دوش بکشد اما اسمش در این فضای پرالتهاب کمرنگ نشود!
حیدری مدتی قبل نیز به خاطر رفتار ناشایست در فضای مجازی و دخالت های بیجا در امور غیر مرتبط و اظهار نظرهای نسنجیده و تحریک کننده خود توسط کمیته اخلاق به مدت یک سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شد اما او همچنان تصور می‌کند که وکیل مدافع یک طیف گسترده است و هر از گاهی در محیط لجام گسیخته و بی در و پیکر فضای مجازی فتوا می‌دهد و درباره هر موضوعی مداخله می‌کند تا مبادا فراموش شود و در گمنامی بپوسد!
البته در این میان پیشکسوتان شریفی هم هستند که شأن و شخصیتشان اجازه نمی‌دهد همچون سپهر حیدری وارد چنین فضایی شوند و ترجیح می‌دهند سکوت کنند و رفتارشان به گونه ای باشد که باعث تحریک طیف گسترده ای از هواداران فوتبال نشود و فحش نخورند.
سپهر حیدری اخیرا با انتشار استوری و مطالبی در فضای مجازی هواداران رقیب را تحریک میکند که استقلال از سقف قرارداد تخطی کرده و به خاطر این تخلف باید از این تیم امتیاز کسر شود اما فدراسیون گرایش آبی دارد و از کسر امتیاز از استقلال طفره می‌رود!
بله سپهر حیدری درست می‌گوید
فدراسیون گرایش آبی دارد که با سند سازی و هزار کلک و بند و تبصره استقلال را از آسیا حذف کرد تا تیم سوگولی به جای استقلال به آسیا برود!
فدراسیون گرایش آبی دارد که کل برنامه ریزی لیگ را دچار بی نظمی می‌کند و بازی‌های پرسپولیس را را به تعویق می اندازد تا مبادا گرد خستگی بر تن این تیم بنشیند و در آسیا آبروریزی به بار بیاورد؟
لابد این همه ناداوری و بی عدالتی داوری علیه استقلال هم ناشی از گرایش آبی فدراسیون فوتبال است؟
احتمالا سپهر حیدری همه این موارد و دهها مورد دیگر را در ذهن پریشان خود نادیده گرفته و به این نتیجه رسیده که فدراسیون فوتبال طرفدار استقلال است و هیچکس نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود!
لابد آن چند سالی هم که پرسپولیس به لطف امدادهای غیبی و حمایت‌های علنی وزارت ورزش و فدراسیون قهرمان شد و در اتاق دربسته سازمان لیگ جام اسنپی بالای سر برد به لطف یزدان و بچه ها بوده و حق به حقدار رسیده است!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34365

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها