تقلای پرسپولیس برای استفاده از دو سهمیه سوخته و غیرقانونی! | آوای استقلال
1
بیانیه رسمی قهرمان پوشالی با هدف قانون شکنی

تقلای پرسپولیس برای استفاده از دو سهمیه سوخته و غیرقانونی!

  • کد خبر : 41843
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
تقلای پرسپولیس برای استفاده از دو سهمیه سوخته و غیرقانونی!
در فاصله چند روز مانده به آغاز فصل بیست و چهارم لیگ برتر ایران باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای مدعی شده که استفاده از 6 سهمیه بازیکن خارجی حق این تیم است و سازمان لیگ باید با این باشگاه همکاری کند!

بیانیه طلبکارانه باشگاه پرسپولیس در حالی منتشر شده که چند باشگاه لیگ برتری از جمله استقلال به صراحت اعلام کرده اند که قانون باید برای همه باشگاهها به شکل برابر و بدون تبعیض اجرا شود و با توجه به مقررات داخلی دو سهمیه بازیکن خارجی باشگاه پرسپولیس در فصل جدید سوخته و این باشگاه حق استفاده کامل از سهمیه جذب بازیکن خارجی ندارد.
سازمان لیگ نیز روز یکشنبه در واکنش به بیانیه طلبکارانه باشگاه پرسپولیس بیانیه ای منتشر کرده و یادآور شده که این سازمان در تاریخ ۲۰ تیرماه طی نامه ای به باشگاه پرسپولیس بر اساس دستورالعمل ناظر بر قراردادها پاسخی مستند به این باشگاه ارائه کرده است.
از بیانیه سازمان لیگ و همچنین بیانیه طلبکارانه باشگاه پرسپولیس اینگونه به نظر می‌رسد که سازمان لیگ هم پیش از این رسما به پرسپولیس اعلام کرده که طبق مقررات داخلی و با توجه به مستندات موجود دو سهمیه بازیکن خارجی این باشگاه سوخته و آنها فقط چهار بازیکن خارجی می‌توانند جذب کنند اما پرسپولیسی ها که به نقض آشکار مقررات و دور زدن قانون عادت دیرینه دارند کماکان تلاش می‌کنند تا با لابی و سفارشات پشت پرده و اعمال فشار به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به زعم خودشان دو سهمیه سوخته را احیا کنند!
اما با توجه به بیانیه سازمان لیگ کاملا محرز شد که این باشگاه حق استفاده از سهمیه کامل جذب بازیکنان خارجی را ندارد و هر اتفاقی غیر از این رخ دهد به معنای دور زدن قانون و تبعیض و بی عدالتی آشکار به نفع پرسپولیس است.
در چنین شرایطی از باشگاه استقلال و شخص فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه که خود اشراف کامل بر مسائل حقوقی دارد انتظار می‌رود که به دقت اتفاقات مربوط به دو سهمیه سوخته پرسپولیس را رصد کند و اجازه ندهد که این باشگاه با رفتار قلدرمآبانه و هوچی‌گری به دنبال قانون شکنی و استفاده غیر قانونی از سهمیه سوخته خود باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41843

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها