تفنگداران استقلال به هیچ کسی رحم نمی کنند | آوای استقلال
3

تفنگداران استقلال به هیچ کسی رحم نمی کنند

  • کد خبر : 1929
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
تفنگداران استقلال به هیچ کسی رحم نمی کنند
خط هجومی تیم فوتبال استقلال ایران تاکنون توانسته در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد

خط هجومی تیم فوتبال استقلال ایران تاکنون توانسته در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

تیم استقلال در دیدار اول خود توانست با نتیجه ۵ بر ۲ الاهلی عربستان را در هم بکوبد و در بازی دوم هم شاگردان مجیدی توانستند با نتیجه قاطع سه بر صفر الشرطه عراق را شکست دهند.

شب گذشته بازیکنان تیم استقلال به مصاف  الدحیل قطر رفت و در مجموع بازی خوبی را از خود نشان دادند اما در پایان نتیجه را چهار بر سه به حریف خود واگذار کردند.

استقلالی ها در گروه C لیگ قهرمانان تاکنون موفق شده اند ۱۱ گل را وارد دروازه حریفان خود کنند تا در مرحله رفت بهترین رکورد را در گلزنی از خود به جای بگذارند.

در بین بازیکنان استقلال، فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی در این سه بازی توانسته اند عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش بگذارند.

گلزنی و پاس گل‌های این ۲ بازیکن بسیار در نتایج استقلال تاثیر گذار بوده است. البته بازیکنان دیگر استقلال همچون ارسلان مطهری و شیخ دیاباته نیز در گلزنی بی نظیر بوده اند، اما تکنیک خوب مهدی قایدی و نمایش بی نظیر فرشید اسماعیلی تا به اینجای رقابت‌های آسیایی بسیار قابل قبول بوده است.

فرشید اسماعیلی موفق شد برابر الدحیل قطر هم گل بزند هم پاس گل بدهد تا نامش در بین گلزنان بازی ثبت شود. اسماعیلی با گلزنی خود در رقابت‌های آسیایی آمار قابل توجه ۳ گل و ۲ پاس گل را ثبت کرده است.

بی تردید اسماعیلی با انگیزه و دوندگی‌ای که در مسابقات استقلال دارد در آینده نیز می‌تواند کمک حال تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد و برای موفقیت آبی‌ها گام‌های موثری بردارد. همچنین هافبک تکنیکی استقلال حالا توانسته بار دیگر به روز‌های اوج خودش برگردد و توانایی هایش را اثبات کند.

مهدی قایدی مهاجم گلزن آبی پوشانن نیز در سه بازی اخیر خود در آسیا موفق شده ۲ گل و ۱ پاس گل را تا به اینجای رقابت‌ها در کارنامه خود ثبت کند.

مهدی قایدی مهاجم جوان استقلالی‌ها نیز در یکی از صحنه‌های دیدار با الدحیل توانست به خوبی یکی از بازیکنان حریف را به زیبایی دریبل کند و تکنیک خود را در آسیا به رخ همگروهی‌های تیمش بکشد.

تاکنون فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته هر کدام سه گل برای استقلال به ثمر رسانده اند و محمد نادری به همراه مهدی قایدی مردان ۲ گله استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

در مجموع می توان گفت شیخ دیاباته، مهدی قایدی و فرشید اسماعیلی سه بازیکنی هستند که تاکنون به هیچ تیمی رحم نکرده اند و در سه دیدار قبلی استقلال در آسیا خط حمله هجومی ای را برای هواداران این تیم به وجود آورده اند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1929

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.