تصمیم نهایی نکونام برای خط دروازه؛ هم حسینی ماندنی شد، هم خالدآبادی! | آوای استقلال
3

تصمیم نهایی نکونام برای خط دروازه؛ هم حسینی ماندنی شد، هم خالدآبادی!

  • کد خبر : 41608
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
تصمیم نهایی نکونام برای خط دروازه؛ هم حسینی ماندنی شد، هم خالدآبادی!
با وجود درخواست‌های مطرح‌شده از سوی محمدرضا خالدآبادی برای جدایی از استقلال، او در جمع آبی‌پوشان ماندنی است و در کنار حسین حسینی کارش را پیش خواهد برد.

به گزارش آوای استقلال، استقلالی‌ها در حالی ۸ روز تا انجام اولین بازی‌شان در فصل جدید لیگ برتر فاصله دارند که هنوز فعالیت‌شان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به پایان نرسیده است. جواد نکونام چشم‌انتظار ملحق‌شدن گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ به فهرست تیمش است تا با خیالی آسوده مهیای حضور در فصل جدید لیگ برتر شود؛ آن‌هم در حالی‌که همچنان بر شمار بازیکنان خروجی استقلال اضافه می‌شود و هواداران آبی‌پوش چشم‌انتظار تعیین‌تکلیف خط دروازه بودند که به نظر می‌رسد که این اتفاق طی روزهای اخیر رخ داده است.

صالح حردانی، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری و پیمان بابایی، جداشده‌های قطعی استقلال در بازار تابستانه هستند و محمدحسین مرادمند در کنار میلاد فخرالدینی و جعفر سلمانی به همراه منتظر محمد هم در صف جدایی هستند. در کنار این بازیکنان، جواد نکونام بعد از اتمام اردوی ترکیه وضعیت خط دروازه تیمش را تعیین‌تکلیف کرد و تصمیم گرفت تا از میان ۵ دروازه‌بان حاضر در فهرست تیمش، نام ۳ دروازه‌بان را در لیست مازاد قرار بدهد تا این‌گونه به وضعیت خط دروازه تیمش هم سامان داده باشد!

حسینی آماده کسب یک دستکش طلای دیگر
حسین حسینی فصل درخشانی را در جمع آبی‌پوشان پایتخت گذراند و توانست از حیث کلین‌شیت، هم‌تراز با حسین پورحمیدی، بیشترین کلین‌شیت را داشته باشد؛ ضمن آنکه استقلال به لطف درخشش حسینی کمترین گل خورده را در لیگ بیست‌وسوم داشت و این دروازه‌بان باتجربه توانست براساس نمرات متریکا بهترین دروازه‌بان فصل شود. با وجود شایعاتی که پیرامون جدایی احتمالی حسین حسینی وجود داشت، مشکلات سد راه دروازه‌بان شماره یک استقلال حل‌وفصل شده و او در فصل پیش‌رو برای دوازدهمین فصل کارش را در استقلال دنبال می‌کند تا در مسیر ثبت یک رکورد تاریخی و ویژه گام بردارد.

برچسب «فروخته نمی‌شود» روی خالدآبادی!
محمدرضا خالدآبادی که فصل گذشته در یک انتقال پرماجرا از هوادار به استقلال آمد، تنها یک‌بار شانس حضور در ترکیب آبی‌ها را به‌دست آورد. همین مسئله سبب شد تا خالدآبادی در سودای جدایی از استقلال باشد و مسئولان باشگاه آلومینیوم اراک هم رایزنی‌های گسترده‌ای را برای جذب این دروازه‌بان جوان و آینده‌دار انجام دادند اما براساس آخرین خبرها، تصمیم قطعی نکونام، حفظ محمدرضا خالدآبادی است و این دروازه‌بان جوان به کارش در جمع آبی‌پوشان پایتخت ادامه می‌دهد.

دروازه‌بان آکادمی استقلال در لیست مازاد!
جواد نکونام در شرایطی نسبت به حفظ حسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی پافشاری دارد که براساس اعلام رسمی مدیرعامل باشگاه استقلال، نام سینا سعیدی‌فر و محمدجواد کیا به همراه ودران کیوسفسکی در فهرست مازاد نکونام قرار دارد. سعیدی‌فر که در دوران سرمربیگری ریکاردو سا پینتو شانس بازی در تیم بزرگسالان استقلال را به‌دست آورد، محصول آکادمی این باشگاه است که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم شمس‌آذر کار خود را پیش برد و جالب آنکه در آن مقطع، نکونام بارها علیه مدیریت وقت باشگاه استقلال پیرامون فروش قرضی سعیدی‌فر تاخت! کیا هم فصل گذشته از آلومینیوم اراک به استقلال آمد و بدون انجام یک دقیقه بازی از جمع آبی‌ها جدا می‌شود و کیوسفسکی هم که یکی از خریدهای جنجالی آبی‌ها در بازار تابستانه است، احتمالاً با دریافت غرامتی ۵۰۰ هزار دلاری رضایت به فسخ قرارداد خواهد داد! گفته می‌شود امیرحسین نیکپور از دروازه‌بانان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران، گزینه نکونام برای تکمیل فهرست ۳ نفره دروازه‌بانان تیمش در فصل پیش‌رو است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41608

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها