تساوی استقلال و الدحیل در آمار‌ها | آوای استقلال
4

تساوی استقلال و الدحیل در آمار‌ها

  • کد خبر : 2484
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
تساوی استقلال و الدحیل در آمار‌ها
استقلال و الدحیل آنقدر نزدیک به هم بازی می‌کردند که شاید اگر 90 دقیقه دیگر به زمان این بازی اضافه می‌شد باز هم هیچ یک از این دو تیم قادر به کسب پیروزی مقابل رقیب نبودند.

استقلال و الدحیل آنقدر نزدیک به هم بازی می‌کردند که شاید اگر ۹۰ دقیقه دیگر به زمان این بازی اضافه می‌شد باز هم هیچ یک از این دو تیم قادر به کسب پیروزی مقابل رقیب نبودند.

در آمارهایی که بعد از بازی منتشر شد نزدیکی دو تیم به لحاظ تاکتیکی و انتخاب استراتژی کاملاً نمایان بود. استقلال و الدحیل در کمال ناباوری حتی در ارسال پاس نیز اعدادی نزدیک به هم را به ثبت رساندند.

در این بازی استقلال ۴۱۷ پاس ارسال کرد و در مقابل الدحیل ۴۱۲ پاس که تعداد پاس‌های حریف فقط ۵ عدد کمتر از آبی‌ها بود. دو تیم در مالکیت توپ اما کاملاً با هم تراز بودند و آمار ۵۰ درصد را ثبت کردند. در ضربه به چارچوب نیز آمار دو تیم یکسان بود که این وضعیت نشان از شرایط متعادل دو تیم در بازی مقابل هم داشت. در بازی قبل نیز دو تیم در آمار‌ها نزدیک به هم پیش رفتند.

البته درصد مالکیت توپ استقلال از الدحیل بیشتر بود اما در نهایت حریف از فرصت‌هایی که نصیبش شد بهتر استفاده کرد و موفق شد استقلال را شکست دهد. به نظر می‌رسد در این گروه استقلال و الدحیل شانس بیشتری برای صعود دارند چون از لحاظ کیفی نسبت به تیم‌های دیگر در وضعیت مناسب‌تری قرار دارند.

البته استقلال باید در بازی با الاهلی عربستان حواس‌اش را ششدانگ جمع کند تا همچون بازی دور رفت رقیبش را مغلوب کند. بدون شک تیم سعودی در بازی دوباره با استقلال با کیفیت مطلوب‌تری در میدان ظاهر خواهد شد و این ممکن است نتیجه‌گیری را برای استقلال قدری دشوارتر کند. استقلال و الاهلی بامداد چهارشنبه به مصاف هم خواهند رفت و اگر استقلال در آن بازی به برتری برسد، راهش برای صعود از این گروه هموار خواهد شد و حتی شانس اول شدن در گروه را هم خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2484

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.