ترس یا توهم مسئله این است! | آوای استقلال
4
یادداشت اختصاصی

ترس یا توهم مسئله این است!

  • کد خبر : 26003
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
ترس یا توهم مسئله این است!
در ماجرای عدم تمدید با وریا عده ای بحث را به سمتی بردند که عدم توانایی مدیریت را توجیه کنند!

به گزارش آوای استقلال، فشار از بالا دروغی بود که سعی کردند به خورد مردم بدهند اگر چه غیر مستقیم!
اینکه چرا مدیریت باشگاه استقلال نخواست با وریا تمدید کند می‌تواند از عدم علاقه باشد یا از تصور ناشی از مخالفت حکومت با وریا که آنها را وادار به خودشیرینی کرد تا با وریا نبندند بلکه بقا خود را تضمین کنند. درست مثل رفتاری که رامبد جوان در برنامه اش از خود نشان داد و بعد اعتراف کرد برای اینکه بعدا مشکلی پیش نیاید و موجب عدم پخش برنامه نشود تصمیم به حذف نام وریا گرفته بود؛ ترس به خاطر توهم و تصویر سازی ذهنی! احتیاط به خاطر بقا…
رفتار آجورلو و رامبد جوان چه ترس از حذف تلقی شود چه خود شیرینی برای بقا ناشی از تصورات غلط آنهاست و البته در هر صورت از روی منفعت طلبی شکل گرفته است و نه با دستور از بالا اگر دستوری برای حذف وریا بود او حالا در فولاد نبود و با این تیم قرار داد نمی بست!
آجورلو خودش به خاطر تفکرات شخصی اش نخواست وریا را حفظ کند.شاید سعید پرسپولیسی هم در این تصمیم نقش داشت اما به هر حال هر چه بود زیر سر مدیریت باشگاه بود نه فشار از بالا!
جای سوال است که چرا آجورلو هرگز در این خصوص هیچ توضیحی نداد تا فشار را از روی مسئولین کشور بر دارد؟ چرا صادقانه اعتراف نکرد عدم تمدید با وریا خواست مدیریت بوده تا مانع از بد بینی مردم نسبت به مسئولین رده بالای کشور شود؟
چرا از مسئولین برای خود سپر ساخت و باعث بد بینی مردم شد و از این موضوع یک بحث سیاسی ساخت و کاری کرد رسانه های خارج از کشور به طور گسترده به آن بپردازند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26003

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.