تحیلی چند خطی از دیدار دوستانه استقلال – استانبول اسپور | آوای استقلال
2
دیداری دوستانه مفید با پوشش افتضاح رسانه‌ای؛

تحیلی چند خطی از دیدار دوستانه استقلال – استانبول اسپور

  • کد خبر : 41357
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
تحیلی چند خطی از دیدار دوستانه استقلال – استانبول اسپور
استقلال روز گذشته دیدار دوستانه ای در ترکیه برگزار کرد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال اولین بازی دوستانه جدی اش را در اردوی ترکیه انجام داد و این مسابقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و جلال‌الدین ماشاریپوف تک گل استقلال را به ثمر رساند، اما این مسابقه چند نکته زشت و زیبا داشت که به آن اشاره می‌کنیم.

۱٫ بازیکنان جدید تیم رامین رضاییان، سامان فلاح، علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی و زلیکیچ به میدان رفتند و این اولین حضور جدی آنها با پیراهن استقلال بود تا کادرفنی ارزیابی خوبی نسبت به آنها داشته باشد.

۲٫استقلال برای اولین بار سیستم جدیدی را بازی کرد تا نشان دهد جواد نکونام تجدید نظر جدی در انتخاب سیستم خود داشته و آبی‌ها فصل را متفاوت شروع می‌کنند.

۳٫زلیکیچ بازیکن اهل بوسنی مورد ارزیابی قرار گرفت و حالا تکلیف کادرفنی، مدیریت با یکدیگر مشخص خواهد شد، زودتر ما را هم در جریان بگذارید!

۴٫سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال درون دروازه قرار گرفت تا در ثبات کاپیتان در تیم خیال راحتی داشته باشیم.

۵٫ طبق شنیده ها بازیکنان در وضعیت بدنی خوبی قرار دارند و باتوجه به اینکه در فصل بدنسازی حضور دارند اما سبک‌بال و سرعت بالایی در مسابقه ارائه کردند.

۶٫پوشش رسانه ای این مسابقه افتضاح بود، از تاخیر در پوشش خبر مسابقه تا انتشار عکس‌های مسابقه با چند ساعت تاخیر و اشتباه عجیب رسانه باشگاه و استفاده از کلمه “استامبول” به جای “استانبول” در گزارش مسابقه!

۷٫ این مسابقه با اینکه دوستانه بود اما توقع می‌رفت که استقلال مقابل تیم دسته دومی پیروز خارج شود اما بنا را بر اساس این می‌گذاریم که مرور کارهای فنی و تغییر سیستم در اولویت بوده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41357

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها