تحویل بگیرید؛ خادم ملت، فدراسیون شهاب عزیزی خادم! / با ۸۵۰ دست لباس چه کردید؟ | آوای استقلال
0

تحویل بگیرید؛ خادم ملت، فدراسیون شهاب عزیزی خادم! / با ۸۵۰ دست لباس چه کردید؟

  • کد خبر : 15972
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
تحویل بگیرید؛ خادم ملت، فدراسیون شهاب عزیزی خادم! / با ۸۵۰ دست لباس چه کردید؟
سه شنبه 27 مهر ماه، رسانه طرفداری در گزارشی اختصاصی (بی خبری شرکت اروپایی از ادعاهای رییس فدراسیون فوتبال) به تخلف فدراسیون فوتبال و معرفی رابر دومان به عنوان نماینده رسمی آل اشپورت در ایران پرداخت اما طبق معمول فدراسیون به جای پاسخگویی به ابهامات از در اهانت وارد شد و حتی طرفداری را تهدید کرد تحت تعقیب قرار می گیرد اما امروز نماینده آل اشپورت در خاورمیانه صحت گزارش طرفداری را تایید و اعلام کرد رابر دومان نماینده این شرکت نبوده و نیست!

به گزارش آوای استقلال، آنچه امروز نماینده آل اشپورت در خاور میانه درباره رابر دومان گفت، همان است که طرفداری ۲۵ روز پیش تر نوشته بود؛ بی خبری شرکت اروپایی از ادعاهای رییس فدراسیون فوتبال…

به گزارش طرفداری، فدراسیون فوتبال در حالی روی سایت خود رابر دومان را به عنوان نماینده انحصاری شرکت آل اشپورت معرفی کرده که این شرکت به گفته نماینده آل اشپورت در خاور میانه اصلا نماینده آنها نبوده و هیچ نقشی هم در تامین البسه تیم ملی نداشته است. (اینجا بخوانید)

طرفداری در گزارش ۲۵ روز پیش خود نوشته بود روی سایت آل اشپورت هیچ اسمی از رابر دومان نیست و نماینده شرکت تولید کننده البسه تیم ملی در ایران شرکتی به نام زربافان است و احتمالا غلامرضا علیخانی از زربافان نمایندگی گرفته است. در همان گزارش آمده بود رابردومان را فدراسیون فوتبال به نماینده آل اشپورت در ایران معرفی کرده و حالا نماینده آل اشپورت در خاور میانه در بیانیه خود این خبر رسانه طرفداری را تایید کرده و آورده است؛

از طرف فدراسیون شرکتی به نام رابردومان به آل‌اشپورت معرفی شد و طی قراردادی در تاریخ اول شهریور ۱۴۰۰ این شرکت صرفاً به عنوان شرکت همکار در ایجاد بستر فروش البسه هواداری تیم ملی فوتبال در حوزه‌های آنلاین و آفلاین آغاز به همکاری کرد، اما به دلایل مختلف پس از مشکلات به وجود آمده در فاصله یک ماه از شروع قرارداد، شرکت آل‌اشپورت نسبت به فسخ قرارداد و پایان همکاری با این شرکت و اعلام آن به فدراسیون اقدام کرد. همچنین مزید اطلاع است شرکت رابردومان هیچگونه نمایندگی از شرکت آل‌اشپورت در ایران نداشته، ندارد و همچنین هیچکدام از البسه رایگان تحویلی به فدراسیون توسط این شرکت تأمین نشده است.
قرارداد همکاری نماینده آل اشپورت در ایران با رابر دومان تنها یک ماه بعد فسخ شده (یعنی اول شهریور امضا و اول مهر فسخ شده اما رییس فدراسیون دوشنبه ۲۶ مهر ماه در برنامه فوتبال برتر رابر دومان و غلامرضا علیخانی را نماینده آل اشپورت معرفی کرد.

خنده دار این است که چنین فدراسیونی منتقدان خود را به دروغگویی متهم می کند. احتمالا فدراسیون تعریف درستی از راست و دروغ ندارد وگرنه مگر می شود رییس فدراسیون فوتبال در یک برنامه زنده صاف صاف به دوربین زل بزند و راست نگوید؟ وقتی شهاب عزیزی خادم می گوید رابر دومان نماینده آل اشپورت است، حتما همین درست است و لابد نماینده آل اشپورت در خاورمیانه هم مثل آن عده قلیلی است که شهاب عزیزی خادم گفته بود بازنده های بزرگ این بازی هستند! احتمالا بیانیه نویس فدراسیون فوتبال تا دقایقی دیگر بخش جدید بیانیه را می نویسد و در آن خواهان تحت تعقیب قرار گرفتن آل اشپورت می شود! در بیانیه قبلی خواسته شده بود رسانه طرفداری تحت تعقیب قرار بگیرد!

اصلا بر فرض هم که حرف نماینده آل اشپورت درست باشد، آل اشپورت در جایگاهی نیست که رابر دومان جان و غلامرضا علیخانی خان را به رسمیت نشناسد! مهم عزیزی خادم و مهرعلی هستند که رابر دومان را خوب می شناسند و از فرط شناخت، علیخانی را در تمام سفرها همراه خود می برند و در تمام فعالیت های تجاری فدراسیون دخیلش می کنند! این همان فدراسیون خادم ملت است، همان که شهاب عزیزی خادم می گفت، تحویل بگیرید…

راستی دوستان، با ۸۵۰ دست لباس چه کردید؟ در هر بازی اگر ۳۰ لباس هم استفاده شده باشد که قطعا نشده، ۱۰۰ لباس هم اگر به تیم های پایه ای داده شده باشد، ۱۰۰ لباس هم اگر بذل و بخشش شده باشد، باز هم باید الان نزدیک ۳۰۰ دست لباس برای بازی های بعدی تیم ملی موجود باشد تا ملی پوشان پیراهن ها را بشور و بپوش استفاده نکنند.

بخش جذاب بیانیه نماینده آل اشپورت در خاور میانه همین است؛

در ۹ ماه گذشته این شرکت نسبت به تحویل رایگان صرفاً تعداد ۸۵۰ دست لباس مسابقه برند آل‌اشپورت با طراحی جدید و بالاترین تکنولوژی روز دنیا در صنعت پارچه و دوخت اقدام کرده و ۸۵۰ دست لباس مسابقه اورجینال به علاوه به همان نسبت سایر البسه مورد نیاز اعم از گرمکن شلوار، لباس‌هاس متعدد تمرینی، لباس‌های هتلی، کفش، لباس‌های دروازه‌بانی تحویل فدراسیون شده است…
خسته نباشید… واقعا خسته نباشید. فرموده بودید مردم خادم و خائن را خوب می شناسند، بله، شناختند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=15972

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها