تحرکاتی که منجر به منفور شدن خانی در فضای هواداری شد! | آوای استقلال
1
هواداران استقلال خواهان برکناری عضو حاشیه ساز هیات مدیره؛

تحرکاتی که منجر به منفور شدن خانی در فضای هواداری شد!

  • کد خبر : 34944
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
تحرکاتی که منجر به منفور شدن خانی در فضای هواداری شد!
علیرضا خانی چهره ای است که در دوران تصدی قربان زاده در سازمان خصوصی سازی توسط او و به اصرار او به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال درآمد.

به گزارش آوای استقلال، اما این عضو هیات مدیره در مدت زمان حضورش در باشگاه استقلال نه تنها گامی مثبت و مؤثر در راستای حل مشکلات عدیده باشگاه برنداشته بلکه هر از گاهی با تحرکات نسنجیده و عجیبش برای استقلال حاشیه های پرهزینه تولید می‌کند.
در خصوص خانی و حاشیه هایش حتی گفته می‌شود که او برخی اسناد محرمانه باشگاه را به صورت پنهانی و بدون اطلاع مدیره هیات مدیره در اختیار برخی نهادها قرار داده و مشکلات و حاشیه هایی برای باشگاه ایجاد کرده است.
وی به تازگی نیز با شکایت از علی خطیر و فرشید سمیعی مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه مدعی شده که این دو نفر امضاء و اثر انگشت او را در یک قرارداد جعل کرده اند و این ادعای کذب خانی دقیقا در زمانی اتفاق افتاده که هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز مدعی شده بود که باشگاه استقلال نامه ای را با سربرگ فدراسیون جعل و برای فیفا ارسال کرده است!
البته که واحد حقوقی باشگاه استقلال جهت تنویر افکار عمومی توضیحات کاملی در خصوص هر دو ماجرا ارائه کرده است اما آنچه مسلم است هواداران استقلال مصرانه پیگیر برخورد قاطع با تهمت زنندگان هستند و همه هواداران بر این عقیده اند که باشگاه استقلال جای امثال خانی نیست و او جز تولید حاشیه و دردسر و سوژه دادن به رسانه های حاشیه ساز کار دیگری انجام نمی‌دهد لذا به نظر می‌رسد که عمر فعالیت خانی در باشگاه استقلال به پایان رسیده و به نفع اوست که برای پیشگیری از حواشی بیشتر هر چه زودتر از هیأت مدیره باشگاه استقلال استعفا دهد و در محیطی که هیچ هواداری موافق ماندن او نیست برای ماندن تقلا و تلاش نکند!
خانی که از ابتدا هم با فضای هواداری در باشگاه استقلال غریبه بود باید بداند که در چنین باشگاهی که حدود ۴۰ میلیون هوادار و مخاطب در سراسر ایران دارد هر گونه حرکتی علیه باشگاه از قبیل انتشار اسناد محرمانه در رسانه ها و حتی انتقال اسناد و مدارک به صورت پنهانی به نهادها و سازمان ها از نظر هواداران استقلال خیانت محسوب می‌شود و باشگاه بزرگ استقلال جای چنین افرادی نیست.
این عضو هیات مدیره از روز اول هم اشتباهی سر از مجموعه استقلال درآورد و مشخص بود که توانمندی لازم برای انجام امور سنگین در هیات مدیره استقلال را ندارد.
او حتی بلد نیست که فضای هواداری تابع قوانین و مقررات خاص هواداران است و این فضا آمیخته با احساسات و هیجانات و تعصب به استقلال است و هر شخصی با هر منسب و مقامی بر خلاف منافع باشگاه استقلال حرکت کند هیچ جایی در استقلال ندارد و با این اوصاف منتظریم که هر چه سریعتر این عضو هیات مدیره استعفا دهد و بیش از این چهره خود را در فضای هواداری منفور نکند.
وزیر ورزش و جوانان که خود اشراف کامل به فضای هواداری و همچنین مشکلات و حاشیه های مخرب پیرامون باشگاه استقلال دارد باید باهوش باشد و بداند که تحرکات اخیر هدایت ممبینی و علیرضا خانی دقیقا همسو و هماهنگ با هم بوده و هدفی جز تولید حاشیه و برهم زدن آرامش استقلال پشت این ماجرا نیست!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34944

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها