تحت چه فعل و انفعالاتی دخترش را به جای مترجم برد؟ | آوای استقلال
0
درویش پاسخ بدهد

تحت چه فعل و انفعالاتی دخترش را به جای مترجم برد؟

  • کد خبر : 39641
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
تحت چه فعل و انفعالاتی دخترش را به جای مترجم برد؟
در آوای استقلال فن هیچ احدی نیستیم جز استقلال.

به گزارش آوای استقلال، علیه سمیعی بارها نوشته ایم و تاکید کرده ایم که او و امثال او، خطیر، فتحی، مددی و کریمی… در حد و در شان این باشگاه بزرگ و مردمی نیستند و به دفعات از هلدینگ خلیج فارس خواستیم افرادی مناسب با اسم و اعتبار استقلال را به مجموعه تزریق کنند.
با این حال اکنون از بد حادثه استقلال اسیر افرادی است که هرگز در اندازه های این تیم نیستند و از شور بختی ما این افراد عشق مصاحبه و دیده شدن، از هر موقعیتی برای ترند شدن استفاده می کنند و به عنوان نماینده باشگاه در هر برنامه هجو و هرز و بی محتوا حضور پیدا می کنند. ما به خاطر منتسب بودن این افراد به استقلال نمی توانیم نسبت به آنچه در خصوص آنها گفته می شود بی تفاوت باشیم لذا مجبوریم به رغم موضعی که با این افراد( کوچکی که در استقلال سمت های بزرگ گرفته اند) داریم به خاطر استقلال از آنها و از حق شان دفاع کنیم.
برنامه بی محتوای فوتبال برتر که برنامه اختصاصی باشگاه پرسپولیس است و بارها ماهیت و دشمنی اش با استقلال را نشان داده، از فرشید سمیعی دعوت می کند تا بعد از رضا درویش در خصوص تیم استقلال صحبت‌ کند اما هدف کثیف فرد موزی و باند بازی چون میثاقی چیزی جز عقده گشایی، تطهیر پرسپولیس و جام آفساید اش و البته خوش خدمتی به تیم محبوبش برای رسیدن به منافعی خاص نبود.
میثاقی که یاد و خاطره التماس هایش برای داشتن یک صندلی در برنامه مافیایی نود، هرگز از یاد و خاطر نمی رود در برنامه دلالی اش با کمک داورانی چون علی خسروی که روزمه اش در گرفتن رشوه مشخص است جوری صحنه های داوری را کارشناسی کردند که پرسپولیس با آنهمه حمایت های مطلق سودش از داوری کمتر از استقلال نشان داده شود اینجا باید گفت چند می‌گیرید وجدان و شرف را به حراج می گذارید؟
در خصوص میثاقی و تلاشش برای تبدیل شدن به مافیا و رسیدن به ثروت بدون زحمت بیشتر خواهیم نوشت اگر چه همه چیز اظهر من الشمس است و او شاگرد خلف عادل فردوسی پور است که سالها در محضر او این کارهای کثیف از جمله دعوا انداختن میان اهالی فوتبال را آموخته…
اما غرض از نوشتن این مطلب پرداختن به حرفهای رضا درویش است که گویا دچار زوال عقل شده که در برنامه ای زنده مدام گستاخی و وقاحت به خرج می دهد و شبیه لات ها و ارازل و اوباش چاله میدان صحبت می کند اما با بی شرمی و هوچی‌گری به خاطر رفتار سمیعی از مردم عذرخواهی می کند!
آقای درویش رفتار شما به قدری زشت است که درس عبرت هستید تا الگو، و مَثَلِ ادب از که آموختید از بی ادبان را تداعی می کنید آنوقت دم از ادب و شاَن و منزلت و جایگاه می زنید؟
شما شرم نکردید لهجه ها و قومیت های مردم شهید پرور کشورمان را به تمسخر گرفتید؟سمیعی لهجه اش را عمل کند؟ کاری به این نداریم که سمیعی اصلا لهجه ندارد اما شما به چه حقی لهجه را موضوعی برای شرمساری می دانید که معتقد هستید باید آن را عمل کرد؟
لهجه را عمل می کنند آدم بی سواد و لمپن؟چیزی که باید عمل شود کله شماست که چیزی به نام عقل و شعور برایش تعریف نشده است.
شما بر اساس چه مستنداتی به سمیعی کنایه می زنید که ساعت‌هایی در روز بر اساس یک فعل و انفعلاتی یک توهماتی می‌زنند! منظورتان از این فعل و انفعالات چیست؟ آیا سمیعی قرص های روان گردان استفاده می کند که تحت تاثیر آن دچار توهم می شود؟آیا حرف شما معنی جز این دارد که سمیعی را متهم به استفاده مواد یا نوشیدنی های غیر مجاز کردید؟
سمیعی نه به خاطر خودش بلکه به خاطر آنکه با توهین به یکی از مسئولین استقلال در واقع به باشگاه، هواداران و به همه مردم با لهجه های مختلف توهین شده، باید از شما شکایت کند!
خب حالا ما بدون اینکه بخواهیم شما را متهم کنید سوال می کنیم آیا شما تحت تاثیر فعل و انفعالاتی بودید که دخترتان را به جای مترجم به دیدار رونالدو بردید ؟ آیا شما تحت فعل و انفعالاتی قرار داشتید که در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص همراه بردن دخترتان که بسیار هم از دیدن ستاره فوتبال ذوق زده بود،گفتید می خواستم درباره فلسطین از رونالدو سوال بپرسم؟ راستی چه سوالی پرسیدید؟کسی دید و شنید؟ آیا تحت فعل و انفعالاتی بودید که مردم را احمق فرض کردید؟آیا تحت فعل و انفعالاتی بودید که تلاش کردید با احمق فرض کردن مردم از باورها و آرمان ها سو استفاده کنید، دست به ریا و تظاهر برای انقلابی و متعهد بودن بزنید تا وسیله ای برای توجیه رفتار زشتتان در خصوص حذف مترجم یا معاون امور بین الملل باشگاهتان و همراه بردن دخترتان، بیابید؟
آقای درویش ما به شما هیچ تهمتی نمی زنیم فقط چون با قاطعیت به سرپرست باشگاه استقلال گفتید در ساعاتی از روز تحت فعل و انفعالاتی حرفهایی می زنند، خواستیم سوال کنید و با آیا جملاتمان را شروع کردیم (تا فردی با ضریب هوشی شما هم متوجه شود جملات ما سوالی است نه اتهام)که آیا فعل و انفعالاتی در آن ساعات روز
اتفاق افتاد که تحت تاثیر آن، دخترتان را به دیدار رونالدو بردید و مترجم باشگاه را به راحتی آب خوردن حذف کردید؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39641

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.