تا آخر دی ماه وقت بدهید | آوای استقلال
1
درخواست تمدید استقلال برای دفاع در پرونده میلیچ

تا آخر دی ماه وقت بدهید

  • کد خبر : 19268
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
تا آخر دی ماه وقت بدهید
هرویه میلیچ بازیکن تیم فوتبال استقلال که در مدت زمان حضور در این باشگاه با فراز و نشیب های زیادی مواجه شد در نهایت هم بدون اینکه قرارداد خود را تا پایان در استقلال سپری کند در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتش در موعد مقرر تهران را ترک کرد و دیگر حاضر به بازگشت به ایران نشد.

به گزارش آوای استقلال، نکته قابل توجه اینکه این بازیکن در ماه های پایانی حضور در ایران تمام تلاش خود را کرد تا قراردادش به مدت دو سال دیگر با استقلال تمدید شود اما سن و سال میلیچ و از سوی دیگر وضعیت اقتصادی باشگاه باعث شد تا مسئولان وقت باشگاه از این بازیکن درخواست کنند تا برای یک سال دیگر قرارداد طرفین تمدید شود که در نهایت هم این امر رخ نداد و این بازیکن نیز در شکایت به کمیته تعیین وضعیت فیفا حدود ۵۵۰ دلار درخواست کرد تا استقلال در صورت محکومیت این مبلغ را به این بازیکن پرداخت کند.
چندی پیش از این موضوع خبر دادیم که میلیچ پول‌هایی که از طریق اعضای سابق هیات مدیره دریافت کرده بود را جز دریافتی های خود از استقلال حساب نکرده و همین مسئله باعث شده تا این بازیکن رقم عجیب و غریبی را در شکایت خود بیاورد.
بر همین اساس در موعد اول مسئولان استقلال تا ۲۰ دی ماه فرصت داشتند تا دفاعیه ای را در این خصوص به فیفا رسانده و از حق خود در این پرونده دفاع کند. اما از آنجایی که این پرونده در مرحله ارسال مدارک به طول انجامید حالا و طبق شنیده های خبرنگار فرهیختگان باشگاه استقلال از فیفا درخواست کرده است تا ۲۰ ژانویه این مرحله به تعویق بیفتد. البته شنیده می شود با یک دفاع خوب، بیشتر از نیمی از مبلغ درخواستی میلیچ کسر خواهد شد و احتمالا این رای نیز تا حدود ۲۰۰ هزار دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19268

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.