بیرو سرباز است | آوای استقلال
2
عدالت را فدای رنگ ها نکنید!

بیرو سرباز است

  • کد خبر : 27443
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
بیرو سرباز است
در مملکت امام زمان، عدالت علی را سر نبرید!

به گزارش آوای استقلال، در کشوری که مدعی اجرای عدالت علی است، در کشوری که گفته می شود مملکت امام زمان است و این مهدی موعود است که کشور ما را اداره می‌کند آیا روا است به خاطر فوتبال، به خاطر رنگ ها، به خاطر برد و باخت و جام، عدالت را سر برید؟
از مسئولین بلند پایه نظام وظیفه می پرسیم آیا شما می توانید آنگاه که روز حساب فرا می‌رسد در پیشگاه مولای متقیان بایستید و بگویید عدالت تو را به خاطر رنگها، توصیه ها، مافیا یا هیاهوی مجازی سر بریدیم؟
شما آقایانِ مسئولِ نظام وظیفه، به دو جوان از تیم استقلال در آستانه رقابتهای جام جهانی، در روزهایی که باید بازی شان در ویترین لیگ به چشم می آمد تا مسافر قطر شوند را به بهانه یا نه اصلا به دلیل فرا رسیدن سربازی شان حکم به اعزام دادید و آنها لاجرم از استقلال جدا و به نیمکت ملوان دوخته شدند.
نمی گوییم شما باید چشمتان را روی قانون می بستید اما حالا که قانون را اجرا کردید بدون هیچ چشم پوشی، بدون هیچ لطف و فرصت دادنی، پس در خصوص علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس هم مجری قانون باشید.
او پیش از این باید سرباز می‌شد همان روزها که به دروغ مدارک دانشگاهی را ارائه داده بود تا قانون را فریب دهد همان روزها که به ریش قانون و نظام وظیفه می‌خندید همان روزها که به ریش همه جوانانی که تحت هر شرایطی به سربازی رفتند، می‌خندید!
مسئولین نظام وظیفه، نمایندگان مجلس، آیی مجریان عدالت نگذارید عدالت علی در مملکت صاحب الزمان سر بریده شود به خاطر رنگ ها، به خاطر فوتبال به خاطر مشتی مجازی هوچیگر!
شما به خاطر مولای تان علی عدالت را اجرا کنید و به تمام توصیه ها، تمام نامه نگاری ها، تمام علاقه های رنگی دست رد بزنید…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27443

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.