بیانی: استقلال باید بهتر بازی کند | آوای استقلال
3
مس رفسنجان دنبال ضد فوتبال نیست

بیانی: استقلال باید بهتر بازی کند

  • کد خبر : 28880
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
بیانی: استقلال باید بهتر بازی کند
پیشکسوت استقلال معتقد است استقلال باید بهتر از دیدارهای گذشته بازی کند.

به گزارش آوای استقلال، شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به بازی آبی‌پوشان مقابل صنعت نفت‌ابادان در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های ایران اظهار داشت: استقلال رقیب سرسختی را پیش رو دارد که فوتبال را خوب بازی می‌کند و دنبال ضد فوتبال نیست.
وی افزود: مس رفسنجان نشان داده تیم تاکتیکی و منسجمی است که تا اینجای مسابقات لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کرده و در جایگاه ششم جدول جای دارد.
کاپیتان اسبق استقلال خاطرنشان کرد: روز جمعه هافبک‌ها و مدافعان استقلال کار سختی را پیش رو خواهند داشت، آنها می‌توانند نقش تعیین کننده در پیروزی این تیم ایفا کنند.
بیانی تصریح کرد: هافبک‌های استقلال با دوندگی و پرسینگ نباید اجازه بازیسازی به نفرات خط میانی مس رفسنجان را بدهند. مهدی پور می‌تواند برگ  برنده ساپینتو در این جدال مهم باشد چرا که او تکنیکی و دونده است و می‌تواند با شوت‌هایش برای استقلال خلق موقعیت کند.
وی تاکید کرد: استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان عملکرد چشم نوازی نداشت اما به پیروزی رسید. به طور حتم از استقلال انتظار می‌رود علاوه بر اینکه به برتری می‌رسد فوتبالی بازی کند که هواداران لذت ببرند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28880

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.