بوسه محبی بر ملت | آوای استقلال
3

بوسه محبی بر ملت

  • کد خبر : 27613
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
بوسه محبی بر ملت
یادمان باشد ورزش باید وسیله ای باشد برای پرورش روح و برای مرام و منش پهلوانی !

به گزارش آوای استقلال، ورزش باید ابزاری یا راهی باشد برای صفای جان و دل و برای رسیدن به خشوع و خضوع و این ممکن نخواهد بود مگر با مردمداری و در کنار مردمانت بودن در غم و شادی!
مگر نه آنکه تختی با مرام و خوی و خصلت مردم داری اش تختی شد نه با مدال و قهرمانی؟
و چه سخت است در زرق و برق این تجملات و زندگی لاکچری در هیاهوی این ژست های پس از گلزنی تو ساده باشی و تنها واکنشت بوسه به سیاهبند دستت باشد!!!
به خاطر مردم و به خاطر دلهای دردمندشان.
به خاطر آنها که قرار بود ولی نعمت مسئولین باشند اما حالا …چه ساده از شعاعر انقلاب دور شدند برخی که از همین انقلاب نوایی یافتند!
محبی قطعا به خاطر تازه واردی اش در تیم بزرگ استقلال برای شادی پس از گلزنی هایش رویا پردازی هت کرده و ژست ها را یکی یکی طراحی و گوشه ذهنش ثبت کرده بود اما حالا که گل زده و باید با حرکت های دلبرانه گلش را در ذهن ها جاودانه میکرد چه زیبا از خودش گذشت به احترام مردم و چه زیبا گلزنی اش را با بوسه بر مچ بند سیاهش به ملت تقدیم کرد…
بوسه محبی بر مچ بند سیاه یک حرکت ساده بود اما یک دنیا حرف داشت اینکه اگر مرد باشی راه برای مردانگی همیشه باز است و برای نشان دادن همراه مردم بودن نیاز به کارهای محیرالعقول نیست کافی ست ساده و دلی باشید به سادگی محبی و به زیبایی اتحاد سرداران آبی پوش استقلال در بستن آن سیاهی دلگرم کننده.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27613

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.