بهانه تراشی سازمان لیگ برای اهدای کفش طلای شیخ دیاباته! | آوای استقلال
3

بهانه تراشی سازمان لیگ برای اهدای کفش طلای شیخ دیاباته!

  • کد خبر : 7385
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
بهانه تراشی سازمان لیگ برای اهدای کفش طلای شیخ دیاباته!
اگر قرار نیست مراسمی برگزار شود چرا این هدیه نمادین به باشگاه استقلال ارسال نشده در حالی که سازمان لیگ سابقه و تجربه ارسال جام سوپر جام را به باشگاه پرسپولیس در سالهای گذشته دارد؟

به گزارش آوای استقلال، شیوع کرونا خیلی از فعالیت های روزمره در دنیا را تحت الشعاع قرار داد و به تعطیلی کشاند و حتی مسابقات مهمی چون المپیک و یورو را به تعویق انداخت. ایران هم به عنوان بخشی از جامعه جهانی از این تاثیرات و تغییرات در امان نبود و ورزش هم کنار اقتصاد و آموزش و مسائل دیگر از کرونا آسیب دید. همه ساله و در پایان لیگ برتر فوتبال، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اقدام به برگزاری مراسم برای معرفی برترین های فصل می کردند و جوایز بهترین بازیکن، دروازه بان و آقای گل و داور و آپشن های دیگر به افراد و باشگاه ها اهدا می شد.

در پایان فصل نوزدهم که کرونا همه جا را به تعطیلی کشانده بود سازمان لیگ به همین بهانه از برگزاری مراسم برترین های لیگ نوزدهم خودداری و اعلام کرد این مراسم را در زمان مناسب تری برگزار می کند و یا اینکه هدایای مربوط به هر فرد و باشگاه را ارسال خواهد کرد. با گذشت یک سال از پایان فصل نوزدهم لیگ برتر هنوز نه مراسمی برگزار شده و نه هدایای افراد و باشگاه های برتر ارسال شده است در حالی که در این مدت و حتی با وجود کرونا مراسم به مراتب شلوغ تر و پر ازدحام تری در فدراسیون های مختلف و یا ساختمان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار شده و می شود و اینکه سازمان لیگ به خاطر کرونا بهانه تراشی می کند جای سوال و تعجب دارد!

اگر بحث کرونا باشد حتی برگزاری مسابقات ورزشی و لیگ برتر هم می تواند مشکل ساز باشد اما سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نه تنها لیگ برتر بلکه سایر مسابقات فوتبال در سطوح مختلف را برگزار می کنند و حتی اخیرا مسابقه سوپرجام که به زعم بسیاری یک دیدار تشریفاتی است و شاید نیازی به برگزاری آن در چنین شرایطی نبود را برگزار کرد! حال سوال از مسئولان سازمان لیگ این است که با این حجم از مسابقات و مراسم تقدیر و انتخابات و مجمع در شرایط کرونا، فقط برگزاری بهترین های لیگ نوزدهم مشکل زا و خطرناک بوده است؟ اگر هم بحث کرونا نیست و می شود با پروتکل های بهداشتی هر مسابقه و مراسمی را برگزار کرد چرا سازمان لیگ برای اهدای جوایز برترین های لیگ نوزدهم که از جمله آنها و مهم ترین اش کفش طلای آقای گل مسابقات است خودداری می کند؟

این مسئله در فضای مجازی به خصوص پس از برگزاری دیدار تشریفاتی و بدون اهمیت سوپرجام سوال بسیاری از کاربران و فوتبالدوستان به خصوص هواداران استقلال بوده که پیگیر جایزه و کفش طلای شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی ها و آقای گل فصل گذشته بوده اند. حالا که در هفته های پایان لیگ برتر قرار داریم و نزدیک است که آقای گل جدید معرفی شود و شاید روزهای پایانی فعالیت شیخ دیاباته در ایران باشد چرا کفش طلای او اهدا نشده و اگر قرار نیست مراسمی برگزار شود چرا این هدیه نمادین به باشگاه استقلال ارسال نشده در حالی که سازمان لیگ سابقه و تجربه ارسال جام سوپر جام را به باشگاه پرسپولیس در سالهای گذشته دارد؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7385

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.