بمب ترسناک حاشیه؛ در کمین استقلال! | آوای استقلال
5

بمب ترسناک حاشیه؛ در کمین استقلال!

  • کد خبر : 3644
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
بمب ترسناک حاشیه؛ در کمین استقلال!
در برهه کنونی باید به شدت مراقب باشیم تا در آستانه شروع رقابتهای لیگ برتر حواشی پیرامون استقلال جایگاه این تیم را با خطر و چالش اساسی رو به رو نکنیم.

استقلال پس از موفقیت در رقابت های مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا و صعود از گروه مرگ توانست هوادارانش را متقاعد کند که توانمندی خلق موفقیت های بزرگ تر را دارد،همزمان با این اتفاق اما مشکل همیشگی خیلی زود به سراغ استقلال آمد تا کابوس حاشیه آرامش را از استقلال و هوادارانش بگیرد.

در اینکه چرا و با چه هدفی استقلال به این شکل دچار حاشیه های ریز و درشت شده حرف بسیار است که در زمان مناسب به جزئیات آن می پردازیم اما در برهه کنونی باید به شدت مراقب باشیم تا در آستانه شروع رقابتهای لیگ برتر حواشی پیرامون استقلال جایگاه این تیم را با خطر و چالش اساسی رو به رو نکنیم.

هواداران استقلال در سالهای اخیر بارها با بحران های مختلف درون خانوادگی شاهد این واقعیت تلخ بودند که مجموعه فنی و بازیکنان تیم تمرکز لازم برای کسب موفقیت را از دست داده اند و همین عامل سبب شده آبی پوشان از دستیابی به موفقیت محروم بمانند.

امروز اگر تک تک عوامل مرتبط با مجموعه استقلال به این باور برسند که هر یک به سهم خود می توانند در کسب موفقیت باشگاه نقش لازم را ایفا کنند قطعا استقلال می تواند یک پایان شیرین را برای خود و هوادارانش رقم بزند اما اگر خلاف این اتفاق رقم بخورد وقوع هرگونه ناکامی دور از انتظار نیست!

مطمئنا اختلاف نظر در هر مجموعه و سازمانی وجود دارد اما در نهایت همه عوامل درگیر با آن سازمان برای دستیابی به توفیق بزرگ تلاش می کنند،استقلال نیز از قاعده مستثنی نیست پس قصور و کوتاهی از هیچ کسی پذیرفته نیست.

در اینکه مافیای بیرونی مترصد موقعیتی است تا ضربه نهایی را به پیکره استقلال وارد سازد هیچ تردیدی نیست اما تا مادامی که عوامل داخلی استقلال این فضا را به مافیای بیرونی ندهند هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد،پس باید مراقب بود تا جریان های بیرونی به واسطه رفتارهای نسنجیده داخلی فرصت آسیب زدن به مجموعه استقلال را به دست نیاورند.

هواداران استقلال در  برهه کنونی به دقت عملکرد مدیرعامل،اعضای هئیت مدیره،کادرفنی،عوامل اجرایی باشگاه و بازیکنان را به دقت زیر نظر دارند تا متوجه شوند چه کسی در مسیر اصلی حرکت می کند و چه کسی از مسیر خارج خواهد شد! پس لطفا مراقب باشید چاشنی بمب حاشیه توسط شما فعال نشود!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3644

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.