بلاتکلیفی در آکادمی استقلال | آوای استقلال
0

بلاتکلیفی در آکادمی استقلال

  • کد خبر : 7113
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
بلاتکلیفی در آکادمی استقلال
با اینکه تاکنون چند نام برای مدیریت این آکادمی از بین اسامی پیشکسوتان استقلال مطرح شده است اما احتمال اینکه اداره این آکادمی مثل گذشته به هیأت امنا واگذار شود زیاد است.
به گزارش آوای استقلال، یکی از معضلات ماه‌های اخیر باشگاه استقلال، آکادمی این باشگاه بود که سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان، بر اساس مصوبه هیأت مدیره این باشگاه ناصر فریاد شیران از ریاست آن کنار رفت و در حال حاضر این بخش از باشگاه بدون مدیر یا سرپرست اداره می‌شود.
با اینکه تاکنون چند نام برای مدیریت این آکادمی از بین اسامی پیشکسوتان استقلال مطرح شده است اما احتمال اینکه اداره این آکادمی مثل گذشته به هیأت امنا واگذار شود زیاد است. در این صورت چند پیشکسوت به همراه یکی از اعضای هیأت مدیره و یکی از اعضای کادر فنی بزرگسالان، هیأت امنای آکادمی را تشکیل خواهند داد.
این در حالی است که آکادمی هر تیمی می‌تواند نقطه قوت آن تیم محسوب شده و بازیکنانی می‌توانند در تیم‌های پایه پرورش پیدا کنند که در آینده به تیم بزرگسالان با کمترین هزینه مالی کمک کنند اما باشگاه استقلال طی سال‌های اخیر در این بخش بسیار ضعیف عمل کرده و تغییر رؤسای آکادمی این تیم بیانگر همین معضل است.
آخرین رئیس آکادمی استقلال تاکنون فریادشیران بود که به خاطر مسائل پیش آمده با دلخوری باشگاه استقلال را ترک کرد و هنوز به صورت جدی معلوم نیست آکادمی چطور و با چه نفراتی اداره شود.
لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7113

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.