بغض غلامپور ترکید: این جام‌های کثیف در خانه استقلال جایی ندارد | آوای استقلال
3

بغض غلامپور ترکید: این جام‌های کثیف در خانه استقلال جایی ندارد

  • کد خبر : 39545
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
بغض غلامپور ترکید: این جام‌های کثیف در خانه استقلال جایی ندارد
مربی دروازه‌بانان استقلال گفت: 30 هفته حق‌مان را خوردند و همین امروز هم گل آفساید زدند. ما راضی هستم به رضای خدا و تا اینجا هم بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند.

به گزارش آوای استقلال، بهزاد غلامپور در واکنش به اینکه چرا استقلال نایب قهرمان شد، گفت: استقلال را امسال نایب قهرمان کردند. از بالا ، از فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته داوران؛ همه دوست داشتند استقلال دوم شود. تمام برنامه‌هایشان این بود که استقلال جام نگیرد و به هدف‌شان نیز رسیدند.
وی ادامه داد: امیدوارم من اشتباه کرده باشم ولی پیش خدا معلوم است که این جام برای ما بود. حق هواداران ضایع شد. این جامِ پاک برای هواداران بود. ما جام کثیف به خانه‌مان نمی‌بریم.
مربی دروازه‌بانان استقلال در واکنش به اینکه بغض کرد، گفت: چون حقمان را خوردند. این جام های کثیف در خانه ما جایی ندارد. امسال حق مان را خوردند. ۳۰ هفته حق‌مان را خوردند. همین امروز هم گل آفساید زدند. ما راضی هستم به رضای خدا و تا اینجا هم بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند.
وی ادامه داد: یکسری از آدم‌هایی که سری از فوتبال درنمی‌آوردند، آمدند به این باشگاه و نابود کردند.
غلامپور در خصوص اینکه آیا با آمدن VAR این مشکلات حل می‌شود، گفت‌: بستگی به وجدان داوران دارد. ما در جاهایی که به ما ظلم می‌شود اعتراض می‌کنیم.
وی در رابطه با ارزیابی حسینی گفت: ما همه راضی هستیم. پارسال به ناحق هجمه روی او بود ولی او یکی از بهترین گلرهای ایران است و حقش است که در تیم ملی بازی کند. ان‌شاءالله مربیان تیم ملی نگاه ملی داشته باشند و نگاه رنگی نداشته باشند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39545

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها