برگ برنده ای که یحیی را وحشت زده می‌کند | آوای استقلال
3
نیمه دوم مال استقلال است

برگ برنده ای که یحیی را وحشت زده می‌کند

  • کد خبر : 30368
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
برگ برنده ای که یحیی را وحشت زده می‌کند
یکی از مهمترین عوامل موفقیت استقلال در فصل جاری چه در لیگ برتر و چه در پیکارهای جام حذفی، پیروزی های ارزشمندی است که در نیمه دوم برای ما رقم خورده است.

به گزارش آوای استقلال، نیمه مربیان بهترین مجال برای اثبات توانایی ریکاردو ساپینتو تلقی می‌شود و سرمربی استقلال بارها در این عرصه حریفان خود را شکست داده است.
سرمربی پرتغالی استقلال از همان هفته دوم که ناکامی در نیمه اول مقابل ملوان بندر انزلی را با یک پیروزی شیرین عوض کرد، توانایی های خود در عرصه بازیخوانی را به رخ کشید و این روند همچنان ادامه دارد.
برگ برنده ارزشمندی که قطعاً یکشنبه هم می تواند کمک بزرگی به استقلال کند. البته باید با حقایق کنار بیاییم و قبول کنیم که پرسپولیس اصلا تیم معمولی نیست و یاران زیادی در داخل و خارج از زمین دارد اما ریکاردو هم بارها ثابت کرده که در بازی های بزرگ هم می تواند نیمه دوم را به سود خودش تمام کند.
این دقیقا همان مسئله ای است که یحیی گل محمدی از آن وحشت دارد و اگر استقلال و ساپینتو همان مجموعه و سرمربی باشند که ما می شناسیم، شک نداشته باشید در دربی هم نیمه دوم برای ما خواهد بود و حداقل اما این است که بازنده آن نخواهیم شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30368

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.