برخورد جدی مدیران استقلال با رشوه‌بگیران | آوای استقلال
3

برخورد جدی مدیران استقلال با رشوه‌بگیران

  • کد خبر : 22717
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
برخورد جدی مدیران استقلال با رشوه‌بگیران
تست فنی تیم‌های پایه استقلال از امروز آغاز می‌شود و این باشگاه در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید از میان بازیکنان مستعد یارگیری خواهد کرد.

به گزارش آوای استقلال، اعضای کادر فنی تیم‌های پایه استقلال معرفی شده‌اند و تست‌گیری از امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) شروع می‌شود. یکی از مشکلاتی که آکادمی استقلال طی چند سال گذشته داشت و دامنه آن گاهی اوقات بسیار وسیع هم شد، بحث روابط ناسالم مالی بود؛ عده‌ای سودجو از اولیا و خانواده‌ها پول می‌گرفتند و به آنها تضمین می‌دادند که فرزندانشان در تیم‌های پایه استقلال فیکس بازی می‌کنند!
متأسفانه در سالیان قبل اسنادی در مورد برخی مربیان هم مطرح شد و حسن روشن به‌عنوان رئیس اسبق آکادمی باشگاه استقلال مصاحبه‌های بسیار تندی در این رابطه انجام داد. تمام این موارد دست به دست هم داده تا مدیران کنونی استقلال برای آکادمی شرایط ویژه‌ای در نظر بگیرند و سالم‌سازی را در اولویت کاری خود قرار بدهند.
آنها تأکید دارند با افراد رشوه‌بگیر مقابله خواهند کرد و از اولیای بازیکنان هم می‌خواهند اگر کسی به هر طریقی پیشنهاد رشوه به آنها برای حضور فرزندانشان در آکادمی استقلال را مطرح کرد سریع باشگاه را در جریان بگذارند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22717

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها