با یک باخت پشت مربیان ایرانی را خالی نکنید | آوای استقلال
1
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی:

با یک باخت پشت مربیان ایرانی را خالی نکنید

  • کد خبر : 2513
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
با یک باخت پشت مربیان ایرانی را خالی نکنید
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به نتایج قابل قبول نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: این نتایج خوب، حاصل اعتماد به مربیان مستعد و جوان داخلی بوده درخواست فراکسیون ورزش از مدیران فوتبالی ادامه روند اعتماد به مربیان جوان است.

علی رضایی با اشاره به نتایج خوب نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، ضمن خرسندی از این نتایج در مقایسه با سال‌های گذشته، گفت: کادر فنی ۴ باشگاه حاضر در این رقابت‌‎ها یعنی پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان تماماً داخلی هستند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتماد به مربیان داخلی موجب ایجاد انگیزه و خودباوری در بین مربیان جوان داخلی می‌شود و حتی این مسئله بازیکنان فعلی فوتبال را نیز امیدوار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر اعتماد به مربیان داخلی موجب جلوگیری از بیرون رفت ارز به ویژه در این شرایط خاص کنونی شده است.

رضایی با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر پرونده‌های قضایی مفتوحی در رابطه با شکایات مربیان خارجی بر علیه فوتبال کشورمان در جریان است، ادامه داد: در عین حال با توجه به پول‌های هنگفتی که به این مربیان خارجی پرداخت شد، نتایج حاصله به هیچ عنوان قابل قبول نبوده است.

نتایج مطلوب نمایندگان ایران در آسیا ثمره اعتماد به مربیان مستعد و جوان ایرانی است

وی تصریح کرد: هم زبانی مربی و بازیکن نیز به لحاظ روانی تأثیر بسزایی در عملکرد بازیکنان دارد و این مسئله علاوه بر نزدیکی سن مربیان به بازیکنان و درک مربیان از شرایط بازیکن است.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: عملکرد یحیی گل محمدی در پرسپولیس، فرهاد مجیدی در استقلال، رسول خطیبی در تراکتورسازی و جواد نکونام در فولاد خوزستان در کنار کادر ایرانی خود با هزینه‌ای بسیار کمتر، قابل قبول بوده و نباید با یک باخت از این مربیان مستعد دل سرد شد بلکه اعتماد به این بازیکنان سابق فوتبال نتیجه خواهد داد. لذا درخواست ما به عنوان فراکسیون ورزش و جوانان مجلس از مدیران فوتبالی ادامه این روند مثبت و اعتماد به مربیان جوان است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=2513

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.