با حردانی، محبی و قائدی رویایی می شویم | آوای استقلال
7
درس گرفتن از اشتباهات شکست یعنی پیروزی

با حردانی، محبی و قائدی رویایی می شویم

  • کد خبر : 26339
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
با حردانی، محبی و قائدی رویایی می شویم
استقلال اولین بازی فصل را باخت و در ابتدای این مطلب باید اشاره کنیم که اصلاً قصد توجیه نداریم

به گزارش آوای استقلال، اساساً مشکلات فنی استقلال باید قبل از همه توسط خودمان دیده و حلاجی شود بنابراین حاشا کردن ضعف های تاکتیکی هیچ کمکی به ما نخواهد کرد. اتفاقاً باید مشکلات را دید و آنها را زیر ذره بین برد تا زمینه برای رفع دغدغه های مذکور فراهم شود ولی نقد کردن بازی استقلال اصلا به معنای پمپاژ ناامیدی در دل هواداران نیست. همه تیم های بزرگ روز های بد هم دارند اما دقیقا در همین روز های بد است که باید بزرگی خود را نشان بدهند تیم های معمولی با یک باخت خانگی به بحران می روند اما تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است، از مشکلات پیش آمده و عواملی که باعث شکست آن شده به بهترین شکل ممکن درس می گیرد و در صدد رفع آن ها بر می آید.

عبرت های شکست

ناکامی جمعه شب درس های عبرت بسیار زیادی برای ما داشت. قبل از هر چیز ،بت شکست نخوردن و غروری که بابت آن برخی نفرات را فرا گرفته بود شکست و حالا همه باید متوجه شده باشیم که که حریفان با چه انگیزه زیادی حتی داخل ورزشگاه آزادی برای امتیاز گرفتن از استقلال وارد زمین می شوند.
درس بعدی که ناکامی برابر سپاهان به ما داد، لزوم سریع بهبودی ساختار دفاعی استقلال است .ساختاری که در دوران فرهاد مجیدی به بهترین شکل ممکن عمل می کرد ولی حالا حتماً باید فکری برای بازگرداندن آن به روزهای اوج شود.

رویایی شدن با نفرات تازه نفس

استقلال بازی را باخت و همانطور که گفتیم اصلاً قصد توجیه نداریم اما فراموش نکنیم چند بازیکن تازه نفس و مقتدر طی روزهای آینده به ما اضافه خواهند ش.د قطعاً آمدن صالح حردانی قدرت استقلال جناح راست را افزایش می دهد. اضافه شدن محمد محبی و مهدی قائدی اقتدارمان در حملات را به طرز قابل ملاحظه‌ای بالا خواهد بردو به این نفرات باید کاوه رضایی و محمد حسین مرادمند را هم اضافه کرد که استقلال را به پر مهره ترین تیم لیگ و مجموعه رویایی بدل خواهند کرد که کادر فنی باید حتماً به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده کنند. ما بازی اول را باختیم اما قرار نیست در ادامه را هم بازنده باشیم. اتفاقاً باید ناکامی برابر سپاهان را همانند یک فانوس راه در نظر بگیریم که ادامه مسیر را برای استقلال روشن می کند و زمینه برای رویای شدن این تیم را فراهم خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26339

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.