با توپ پر در نقل و انتقالات حاضر شوید | آوای استقلال
0
چراغ خاموش به دنبال بازیکن خوب؟

با توپ پر در نقل و انتقالات حاضر شوید

  • کد خبر : 40513
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
با توپ پر در نقل و انتقالات حاضر شوید
بعد از اتفاقاتی که در هفته پایانی لیگ بیست و سوم رخ داد و پرسپولیس توانست عنوان قهرمانی را کسب کند، مدیران استقلال به گفته خودشان فعالیت خود را برای تشکیل تیمی قویتر از فصل قبل آغاز کردند و حالا باید ببینیم در حد شعار باقی می ماند یا قرار است این فصل هواداران نفس راحت بکشند؟

به گزارش آوای استقلال، استقلال پرامتیازترین نایب‌قهرمان تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود، که باید بخشی از شاکله تیم فصل قبل را حفظ کند و در برخی پست‌ها نیز تقویت شود.
مسئولین استقلال بر خلاف سایر رقبا که مذاکرات با گزینه‌های مختلف را در بوق و کرنا می‌کنند، مدعی شده اند که نیازی به فضاسازی رسانه‌ای ندارند و می‌خواهند چراغ خاموش در بازار حرکت کنند و بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرند و به همین خاطر هم هست که حتی خبر مذاکره مدیران استقلال با بازیکنان مورد نظر( به جز یکی دو مورد ) هرگز رسانه‌ای نشده است.
مسئولان استقلال باید، تأکید می کنیم باید با توپ پر در بازار نقل و انتقالات حضور پیدا کنند تا بتوانند بازیکنان باکیفیتی جذب کنند که نقاط ضعف‌شان را پوشش بدهند.
بازیکنانی مورد استقبال هواداران قرار می گیرند که فقط نام مشهوری نداشته باشند بلکه در زمین هم کیفیت بالایی از خود نشان دهند.
به نقل و انتقالات استقلال امیدواریم و البته تشکیل تیمی که بتواند عنوان قهرمانی در لیگ بیست و چهارم را به دست بیاورد زیرا دیگر هیچ عذر و بهانه ای را هواداران استقلال نمی پذیرند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40513

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.