با تمام جان، تا پایان بازی بجنگید | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

با تمام جان، تا پایان بازی بجنگید

  • کد خبر : 39348
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
با تمام جان، تا پایان بازی بجنگید
قاطعانه و بدون ذره ای تردید می گویم اگر استقلال نتیجه بازی پرسپولیس_ استقلال خوزستان را نمی دانست با قدری تلاش نساجی را مغلوب می کرد و سه امتیاز بازی را می گرفت تا کارش به این روزهای کُشنده و پر اضطرابِ اما و اگری نرسد اما نیمکت استقلال و به تبعیت از آن بازیکنان تیم به شکلی آماتور و کاملا غیر حرفه ای چشم به نتیجه بازی تهران دوخته بودند و با خیال آنکه استقلال خوزستان در یک نیمه سه گل زده و پرسپولیس نمی تواند در یک نیمه چهار گل بزند، به کسب تساوی خارج از خانه رضایت داد تا کل تیم مزد ترس و بی تدبیری اش را بگیرد.

به گزارش آوای استقلال، استقلالی ها البته درست فکر می کردند تیمی که توان زدن ۴ گل در یک نیمه را دارد، نتیجه بازی در یک نیمه را به تیمی مانند استقلال خوزستان آنهم با سه گل، واگذار نمی کند. پرسپولیس اگر زور بردن داشت همان نیمه اول مچ استقلال خوزستان را می خواباند و اگر توان همزمان بسته نگه‌داشتن دروازه اش و سپس زدن چهار گل را داشت نیمه اول سه گل نمی خورد بنابراین روشن تر از روز است که پرسپولیس خودش و با تکیه بر پتانسیل تیمی و فوتبالی اش نتیجه را رقم نزد.
سند و مدرکی نداریم اما عقل و منطق و شعور را کنار آنچه اتفاق افتاده قرار می دهیم و به این نتیجه می رسیم که یک) سرخ ها زور کامبک با زدن چهار گل و بسته نگه‌داشتن دروازه شان در یک نیمه را نداشتند. دو) کاملا برنامه ریزی شده عمل کردند ابتدا نیمه اول نتیجه را واگذار کنند و در نیمه دوم و رو به دقایق پایانی درست آن هنگام که استقلال دل به برد قاطعانه همنام خودش برابر پرسپولیس خوش کرده بود با نقش آفرینی داوران مسابقه ورق را برگرداند. داور دیدار نساجی استقلال هم که ماموریت محوله را به خوبی انجام داده بود و مانع از رسیدن استقلال به گل شده بود.
پس داوران بازی تهران و پرسپولیس کار دشواری پیش رو نداشتند اخراج ناحق بازیکن تاثیرگذار آبی های خوزستانی،پنالتی برای سرخ های تهرانی، نگرفتن پنالتی استقلال خوزستان تلاش داوری برای کامبک زدن بود البته آنها در راستای عادی سازی روند بازی و برای آنکه نشان بدهند عملیات ویژه امداد و نجاتی در کار نبوده، گل واضح آفساید پرسپولیس را نپذیرفتند با این اطمینان که توان یاری رساند و حتی پنالتی گرفتن در ثانیه آخر بازی را دارند.
استقلال که میزان حمایت فدراسیون و تمام عواملش، وزارت ورزش و تمام مهره هاش از پرسپولیس را می داند باید فکر همه چیز را می کرد اما نکرد و رو دست خورد و دو امتیاز حساس بازی را از دست داد و خودش را در شرایط دشوار و سختی گذاشت.
در چنین شرایطی که همه در وزارت ورزش و مخصوصا فدراسیون فوتبال آمده اند پای کار تا پرسپولیس را به یک جام اسنپی دیگر برسانند استقلال نباید هیچ احتمالی را نادیده بگیرد به طور مشخص استقلال نباید هرگز به نتیجه بازی پرسپولیس کار داشته باشد آنها باید این را بدانند احتمال اینکه اینبار بر خلاف بازی قبلی پرسپولیس را از همان نیمه اول به گل برسانند تا روحیه استقلال را خراب کنند وحود دارد. فدراسیون مهدی تاج و نیروهای پرسپولیسی وزارت ورزش توانایی ارائه هر خدمتی به تیم محبوبشان را دارند هم می توانند با ۵ گل در نیمه اول سرخ ها را به برتری برسانند و هم با ۵ گل آنها را ماننده بازی قبل در نیمه اول به خال خود رها کنند و در نیمه دوم به دادش برسند و کاری کنند بازنده سرافکنده مسابقه به یکباره برنده قهرمان میدان شود.
فدراسیون می تواند در همان ثانیه های اول بازی با کمک داوران چند گل اهدایی در سبد سهمیه ای سرخ ها بگذارد تا نا امیدی را به کاروان آبی ها تزریق کند و هم می تواند تا پایان بازی صبر کند و پس از آن، حریف پرسپولیس را با اتهام استفاده از بازیکن غیر مجاز، محروم و… سه بر صفر بازنده اعلام کند و سه امتیاز را به پرسپولیس بازگرداند، می تواند نیمه دوم مانع از ورود رقیب پرسپولیس شود و سه صفر را به پرسپولیس اهدا کند، می تواند… پس جواد نکونام و شاگردانش اجازه تکرار اشتباه هفته گذشته را ندارند و باید ضمن کسب برد که تحت هر شرایطی و با هر نتیجه ای که پرسپولیس کسب کند، چاره ای جز شکست دادن حریف و گرفتن سه امتیاز بازی را ندارند، باید به فکر تفاضل گل هم باشند این نکته ای است که اصلا نباید از آن غافل باشند و نباید به تعداد گل های زده و خورده پرسپولیس در حین بازی برابر شمس آذر اعتماد کنند.
نکونام روز بازی با گل گهر باید یازده مرد جنگی روانه میدان کند و جوری به تیمش انگیزه بدهد و آنها را از نظر ذهنی و روانی آماده بازی کند(و البته بازی برابر پیکان نیز) که حتی نیمکت نشینانش نیز جنگجویان باشند که مترصد فرصت برای ورود به زمین بازی و جنگیدن تا پایان جان برای استقلال باشند و نشان بدهند در راه عشق چه توانمندی هایی که می توانند از خود بروز بدهند.
استقلال از همان ابتدای بازی نه تنها در اندیشه کسب سه امتیاز بازی بلکه باید به فکر بهبود تفاضل گل باشد.
استقلالی ها به طور کل باید ارتباط شان با فضا و اخبار بیرون از استادیوم محل بازی شان را قطع کنند تا در صورت برد احتمالی سرخ های پایتخت امید شان را از دست ندهند و بدانند در فوتبال و به طور کلی در زندگی امید قوی ترین انگیزه رسیدن به مقصد است و بدانند عدالت در میان طرفداران استقلال نشسته است و منتظر است!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39348

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها