با اسم هاشمی نسب هواداران را سرگرم نکنید! | آوای استقلال
3
قرار نیست نیمکت استقلال امسال مهدی هاشمی نسب را داشته باشد. وقتی از ابتدای حضور جواد نکونام در استقلال تا اکنون حرفی از آمدن هاشمی نسب جز در رسانه ها و فضای مجازی نبوده، چرا هرچندوقت یکبار هواداران را با این خبر دروغ اما شیرین سر کار می گذارید و دل شان را با وعده ای دروغ خوش می کنید؟

با اسم هاشمی نسب هواداران را سرگرم نکنید!

  • کد خبر : 32478
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
با اسم هاشمی نسب هواداران را سرگرم نکنید!
راه قدرت گرفتن استقلال از هر مسیری که تصور کنید مسدود شده است!

به گزارش آوای استقلال، مگر نه این است که استقلال را
نمی خواهند؟ مگر نه این که تمام تلاش شان را کردند تا نتواند قهرمانی اش را تکرار کند؟ مگر نه اینکه همه زورشان را زدند تا استقلال را از آسیا حذف کنند؟ مگر غیر از این است که با تغییرات پی در پی مدیریت در پی بی ثباتی و تضعیف استقلال هستند؟ مگر نه این که هر سال ستاره هایش را فراری می دهند؟ مگر نه این که لحظه قهرمانی پر شکوه را با خبر جدایی فرهاد به هواداران زهر کردند؟ مگر جز این است که امسال تیم را برای ایستادن در جایگاه میانی جدول بستند؟ آیا حالا اجازه می دهند بمب انرژی و انگیزه روی نیمکت استقلال بنشیند؟
از محبوبیت سر طلایی فوتبال ایران با خبر هستند و می دانند او حالا از هر پیشکسوت(زنده) و از تمام مربیان استقلالی حاضر در لیگ برتر محبوب تر است. به جراّت
می توان گفت او حتی از نکونام هم محبوبیت بیشتری دارد و حضور وی روی نیمکت استقلال به منزله برد پیش از بازی در دربی است چرا که دربی یک بازی روانی است و هاشمی نسب جنگ روانی را خوب بلد است.
حضور سر طلایی فوتبال ایران روی نیمکت آبی ها می توانست بار روانی دربی را به نفع استقلال تغییر دهد. پیروانی با همه شارلاتان بازی هایش به یک چشم غره و نگاه های پر از حرفِ هاشمی نسب در سکوت فرو می رفت، استادیوم و سکوهای سرخ رنگ می باختند و استقلال نبض بازی را در دست می گرفت، آیا می‌گذارند چنین چهره محبوبی روی نیمکت استقلال بنشیند؟
دلیل این که چرا جواد نکونام بر خلاف تصورات، کادر فنی سال های اخیر خودش را به استقلال نیاورد را نمی دانیم اما همین که نادر غبیشاوی هر دروازه بانی که زیر دستش آمده را به روزهای اوج بازگردانده، همین که حضور یک مهدی هاشمی نسب دردِ عدم توفیق در فصل نقل وانتقالات را کم می کند و بمب انگیزه می شود و وزن نیمکت را هم به لحاظ روانی و هم فنی بالا می برد اما در نهایت تعجب همراه نکونام به استقلال نیامدند بیانگر این نکته تلخ است که راه قدرت گرفتن استقلال از هر مسیری که تصور کنید مسدود شده است!
بیانگر این نکته است که به رغم تمام اعتراض ها و تجمعات هواداری، تضعیف استقلال همچنان ادامه دارد.
اما نمی دانیم چرا با وجود این که می دانند هاشمی نسب قرار نیست به کادر فنی استقلال اضافه شود، هر چند روز یکبار با این شایعه هواداران استقلال را به دروغی ناجوانمردانه دلخوش می کنند تا بعد از عدم تحقق سرخورده و مغموم شوند!
ای کاش خود نکونام باز با شجاعت بیایید و با هوادار صحبت کند و بگوید که قرار نیست سر طلایی امسال روی نیمکت بنشیند.
اگر دلش خواست و اگر علت را می دانست بگوید که چرا مهدی در لیست کار فنی او قرار ندارد، اگر دلش می خواهد که هاشمی نسب را بیاورد به هواداران بگوید که کادر فنی که می خواسته را جذب نکرده اند…
یک بار بگوید و قال قضیه را بکند اجازه ندهد برخی با این خبر و شایعه شیرین هواداران استقلال را بیازارند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32478

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها