باشگاه استقلال حاضرِ همیشه غایب! | آوای استقلال
2
عباس ابزارچی عاشقی که در غربت سفر کرد!

باشگاه استقلال حاضرِ همیشه غایب!

  • کد خبر : 41128
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
باشگاه استقلال حاضرِ همیشه غایب!
عباس ابزارچی هوادار نام آشنایی که همه عمر و جوانی اش را با استقلال و به عشق استقلال سپری کرد، مردی که دوست و یار منصور خان پور حیدری، ناصر خان حجازی و ... بود مردی که برایش فرقی نمی کرد چه کسی روی نیمکت تیم نشسته است، برایش فرقی نمی کرد چه بازیکنانی در تیم حضور دارند، چه کسی کاپیتان است و چه کسی مدیرعامل و سرپرست، برایش مهم نبود که کسی از او اسمی می‌برد یا نه، کسی می داند او برای استقلال چه کارهایی کرده و چقدر هزینه تیم را بر عهده داشته یا نه... به خوابی ابدی رفت تا بار دیگر رفقای جان و آبی های ناب و متعصب را در آسمان ببینند.

به گزارش آوای استقلال، روز خاکسپاری حاج عباس ابزارچی در غربت کامل گذشت اگر چه خانواده وی اعلام کرده بودند به علت گرمای طاقت فرسای تهران، از کسی توقع حضور در بهشت زهرا ندارند اما مرام و معرفتِ هم دوره ای ها و بازیکنان قدیمی که مستقیم و غیر مستقیم از جانب حاج عباس حمایت می شدند، حکم می‌کرد در مراسم حضور داشته باشند.
در کنار بی معرفتی های تکراری، باشگاه استقلال هم زخمی دیگر است بر دل !
باشگاهی که بزرگتر ندارد طبیعتا تاریخچه باشگاه را نمی داند، طبیعتا عاشقان و همراهان قدیمی باشگاه را نمی شناسد طبیعتا توجهی به اینگونه مسائل مهم ندارد.
استقلال اگر صاحب داشت باید کادر مدیریتی و کادر فنی وبازیکنانش را موظف می کرد در مراسم این مو سپید کرده در راه عشق و این عاشق واقعی که بخشی از تاریخ باشگاه استقلال است، حضور بیابند اما نه تنها کسی در مراسم خاکسپاری شرکت نکرد بلکه حتی از ارسال یک تاج گل هم دریغ کردند.
امیدواریم مسئولین باشگاه و فرشید سمیعی که همواره از ارادتش به هواداران و به استقلال سخن می گوید روز پنجشنبه در مراسم سومین روز درگذشت عباس ابزارچی شرکت کند وگرنه بهتر است دیگر دم از ارادت به هواداران نزند…
گلی به گوشه جمال ناصر صرافان، رفیق دیرینه منصور پورحیدری که او نیز کم زحمت این باشگاه را نکشیده و کم جانی و مالی به استقلال خدمت نکرده است، گلی به گوشه جمال علی نظری جویباری و محمد خرمگاه و کامران منزوی و ایمان عالمی و حسن خاوری و محمود فکری که در مراسم حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41128

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها