باشو در الوصل !؟ | آوای استقلال
4
قائدی و استقلال دور از هم

باشو در الوصل !؟

  • کد خبر : 25952
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
باشو در الوصل !؟
مهدی قائدی قرار نیست به استقلال بازگردد و به طور حتم او فصل آینده در لیگ امارات به فوتبالش ادامه خواهد داد.

به گزارش آوای استقلال، مهدی قائدی فصل گذشته عملکرد ناموفقی را در شباب ا الاهعلی پشت سر گذاشت و این موضوع باغث شد تا او در فهرست خروجی این تیم قرار گیرد.
با توجه به اینکه قرارداد قائدی با شباب الاهلی پنج ساله است او یا به صورت قرضی از این تیم جدا خواهد شد یا باشگاهی که خواهان جذب وی است باید مبلغ کلانی بابت رضایت‌نامه‌اش پرداخت کند.
کلبا و الوصل تیم‌هایی هستند که سخت به دنبال بازیکن ریز نقش و تکنیکی فوباللب ایران هستند که با روزهای اوجش فاصله زیادی گرفته است.
اگرچه شبکه تلویزیونی دبی اسپورت اعلام مرد مذاکره کلبا با شباب الاهلی برای انتقال قائدی به بن بست رسیده است اما هنوز مدیرانی تیمی که مجیدی را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارند از تلاش برای جذب قائدی دست نکشیده‌اند ضمن اینکه الوصل امارات نیز به دنبال جذب قایدی است و این موضوع باعث شده تا مدیران الاهلی فعلا دست نگه دارند تا او را به بهترین قیمت ممکن به صورت قرضی واگذار کنند.
با این اوصاف حضور مهدی قائدی در استقلال منتفی است و این بازیکن بر خلاف نه پیشنهاد جدی از استقلال دارد و نه می‌خواهد برای ادامه بازیگری به ایران بازگردد.
با این اوصاف حضور مهدی قائدی در استقلال منتفی است و این بازیکن بر خلاف نه پیشنهاد جدی از استقلال دارد و نه می‌خواهد برای ادامه بازیگری به ایران بازگردد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25952

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.