باز هم پای منافع سرخپوشان در میان است؟! | آوای استقلال
0

باز هم پای منافع سرخپوشان در میان است؟!

  • کد خبر : 14003
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
باز هم پای منافع سرخپوشان در میان است؟!
زمزمه‌های حذف تفاضل گل ،در لیگ بیست و یکم شبهاتی را پیش آورده که آیا قرار است قوانین به نفع پرسپولیس مهندسی شود یا تفکرات کارشناسانه ای در پس این طرح است ؟

از آنجایی که سالهاست هر اتفاقی افتاده و هر تصمیمی اتخاذ شده به علت ضربه زدن به تیم های قدر به ویژه استقلال و به سود سوگلی وزارت بوده است و با توجه به اینکه هنوز وزارت ورزش توسط مهره های تصمیم‌گیرنده در دوران سلطانی‌فر اداره می‌شود ،اینگونه به نظر می‌رسد که این قانون هم به نفع پرسپولیس در حال تغییر است!
قانون تفاضل گل، یعنی مثل سنوات پیش باید تمام داوری‌ها مدیریت شود تا پرسپولیس با تفاضل گل بهتر بتواند خیالی آسوده داشته باشد . اما با تغییر این قانون تمرکز آقایان تنها روی تیمهای صدر نشین خواهد بود لذا در بازی‌های رو در روی شان با پرسپولیس،داوران تلاششان را برای کسب امتیاز سرخپوشان خواهند کرد و دیگر نیازی نیست در تمام بازی‌ها نگاه داوران به تعداد گلهای زده و خورده پرسپولیس باشد و اجازه ندهند حریف گل بزند تا مبادا تفاضل ،جایگاه پرسپولیس در جدول را تغییر دهد.
به هر حال دست مهره‌های برجامانده سلطانی فر، در این دولت و وزارت چندان هم باز نیست یا لااقل مثل دوران حضور سلطانی‌فر اختیار عمل چندانی ندارند .
سوال مهمی که از مهندسین تحت فرمان سلطانی‌فر باید پرسید این است که اگر به طور مثال استقلال(سپاهان،تراکتور) و پرسپولیس هم امتیاز باشند و در دیدارهای رو در رو هم به تساوی رسیده باشند چه تیمی از بین آنها قهرمان خواهد شد و با چه دلیلی؟! آیا جز این است که آقایان دلخوش به داوری و مدیریت بازی های رو در رو هستند؟ قانون منع جذب خارجی ها تنها در زمانی اتفاق افتاد که کالدرون رفته بود و وزارت با ضرب و زور و با کمک وزیر صمت، یحیی گل محمدی را از شهر خودرو جذب کرده بود تا بگوید ادامه روند برد های پرسپولیس در سایه توانمندی یحیی است نه دخالت وزارت ورزش. سلطانی‌فر وقتی خیالش از خلع سلاح تیم صدرنشین جدول راحت شد برای از کار انداختن کامل موتور استقلال، قانون من‌درآوردی منع استفاده از خارجی‌ها را صادر کرد تا هواداران استقلال را سر جایشان بنشاند و این تیم را از دور قهرمانی خارج کرده و تیمش را به پنجمین قهرمانی برساند!
بخشش بازیکنان خاطی پرسپولیس با دلایلی چون: عذرخواهی کرده است، نادم و پشیمان است و یا به خاطر تیم ملی بخشیده شد(!) از دیگر تبعیض هایی است که مهره های سلطانی فر آن را مدیریت می‌کنند. حالا هم احتمال برداشتن قانون تفاضل گل که علاوه بر کاستن جذابیت و هیجان لیگ، می‌تواند ششمین قهرمانی را برای تیمشان به همراه بیاورد.
آقای سجادی حواستان به این موارد هست؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=14003

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها