بازگشت آقامحمدی به استقلال با رزومه ای سنگین تر از وزرای کابینه دولت! | آوای استقلال
2
هیات مدیره استقلال در حال وزن گرفتن

بازگشت آقامحمدی به استقلال با رزومه ای سنگین تر از وزرای کابینه دولت!

  • کد خبر : 35397
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
بازگشت آقامحمدی به استقلال با رزومه ای سنگین تر از وزرای کابینه دولت!
انتصاب دکتر علی آقامحمدی به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال خبر مسرت بخش و امیدوار کننده ای بود که صبح امروز به صورت رسمی توسط رسانه باشگاه استقلال نیز منتشر شد.

به گزارش آوای استقلال، علی آقامحمدی شاید برای نسل جوان هواداران استقلال چهره ای شناخته شده و معروف نباشد اما قدیمی ها بهتر می‌دانند او کیست و چه مسئولیت‌های مهمی در طول سال‌های پس از انقلاب بر عهده این چهره سیاسی دانه درشت بوده است.
آقامحمدی مدیری است توانمند و متخصص در امور اقتصادی که سالها در بیت رهبری نیز به عنوان مشاور اقتصادی رهبری فعالیت داشته است. او همچنین سابقه حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام و مناصب حساس دیگری نیز دارد که از آن جمله می‌توان به معاونت سازمان صدا و سیما و همچنین سه دوره نمایندگی مجلس اشاره کرد.
حضور چهره سرشناس و بزرگی چون علی آقامحمدی در هیات مدیره باشگاه استقلال از این لحاظ حائز اهمیت است که با وجود او از این پس استقلال اسیر بی توجهی مسولان بالادستی و متولیان باشگاه و دولتمردان نخواهد شد چون وزن سیاسی و اجتماعی و پرستیژ و رتبه و رزومه آقامحمدی در مقایسه با وزرا و حتی دولتمردان بلند پایه نه تنها کمتر نیست بلکه یک سر و گردن بالاتر است و از این لحاظ خیالمان راحت است که با وجود چهره بانفوذی چون او حق استقلال توسط دولتی ها تضییع نخواهد شد.
از طرف دیگر با وجود چهره ای شاخص و شناخته شده چون آقامحمدی، از این پس مدیری نوپا و تازه به دوران رسیده ای مثل قربان زاده که با وقاحت و دریدگی کلام خود در تلاش بود تا اعتبار و عظمت استقلال را خدشه دار کند هرگز جرات و جسارت شلخته خواندن مدیریت باشگاه و توهین و بدگویی علیه استقلال را نخواهد داشت و این نیز از مزیت های حضور یک چهره بزرگ و بانفوذ است که خود به خود به هیات مدیره باشگاه بزرگ استقلال وزن بیشتری می‌دهد.
فراموش نکنید که در گذشته های نه چندان دور هیات مدیره باشگاه استقلال متشکل از چهره های بزرگ و سرشناس سیاسی کشور بود که همان موضوع باعث شده بود تا مدیریت باشگاه تحت نظم و انضباط خاصی به امور مرتبط با خود بپردازد و حاشیه ای پیرامون باشگاه تولید نشود.
در دهه هفتاد و تا اوایل دهه هشتاد افرادی چون آقامحمدی که بخشی از رزومه او را به صورت مختصر بیان کردیم و همچنین دکتر محمدجواد ایروانی که وزیر اقتصاد و دارایی و پس از آن معاون وزیر جهاد سازندگی و سالها نیز ریاست ستاد اجرایی فرمان امام و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و اکنون نیز معاون نظارت و حسابرسی دفتر رهبری است و سید کاظم میرولد که دو دوره نماینده مجلس و هفت سال رئیس دیوان محاسبات کشور بود از جمله اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بودند.ضمن اینکه میرولد اکنون نیز رئیس هیات مدیره بانک پاسارگاد است و همه اینها بخشی از رزومه سنگین هیات مدیره ای است که با اقتدار و بدون خودنمایی و مصاحبه استقلال را اداره می‌کرد و عظمت و شکوه باشگاه استقلال در آن دوره مدیون همین هیات مدیره ای است که تمام قد پشت مدیرعامل باشگاه بود و نظم و انضباط در استقلال حرف اول و آخر را می‌زد و ماحصل آن نیز قهرمانی ها و افتخاراتی است که حاصل شد و هیچکس هم هیچ ادعایی نداشت.
لذا امیدواریم با انتصاب دکتر آقامحمدی و عضو دیگری که همچون او صاحب نفوذ و قدرت و دارای رزومه قوی باشد بار دیگر هیات مدیره باشگاه استقلال وزن و اعتباری در خور شأن استقلال به خود بگیرد و هواداران دوباره شاهد یک استقلال قدرتمند و بدون حاشیه باشند که از راس هرم مدیریتی تا مناصب پایین تر همه و همه تابع نظم و انضباط و دیسیپلین مدیریتی باشند و مدیریت در باشگاه بزرگ استقلال الگویی برای سایر باشگاههای کشور شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=35397

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها