بازتاب شکایت مظاهری در رسانه عربستانی | آوای استقلال
2

بازتاب شکایت مظاهری در رسانه عربستانی

  • کد خبر : 3370
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
بازتاب شکایت مظاهری در رسانه عربستانی

داستان جدایی رشید مظاهری از تراکتور تمامی ندارد و سنگربان استقلال امروز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، خبر از برگشت خورد چک مطالباتش داد و اعلام کرد به زودی از تراکتور به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا شکایت خواهد کرد. داستان استوری مظاهری و تهدید به شکایت باشگاه تراکتور، در رسانه های […]

داستان جدایی رشید مظاهری از تراکتور تمامی ندارد و سنگربان استقلال امروز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، خبر از برگشت خورد چک مطالباتش داد و اعلام کرد به زودی از تراکتور به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا شکایت خواهد کرد.

داستان استوری مظاهری و تهدید به شکایت باشگاه تراکتور، در رسانه های سعودی بازتاب داشت. وب سایت سعودی اسپورت در خبری با تیتر “هدیه رقیب الهلال به النصر” نوشت:
رشید مظاهری دروازه بان استقلال و رقیب الهلال، شکایتی رسمی از باشگاه سابقش تراکتور و رقیب النصر نزد فیفا مطرح خواهد کرد که علت آن، عدم دریافت حقوق معوقه مظاهری است.

در ادامه این مطلب آمده است: این دروازه بان ایرانی خواستار پرداخت مطالبات قبلی خود از باشگاه تراکتور است که قبل از عزیمت و انتقال به استقلال، عضوی از آن تیم بود. پیش بینی می شود که فیفا در این زمینه بابت پرداخت طلب مظاهری به تراکتور اخطار بدهد و در صورت اصرار بر عدم رعایت این اخطار، باشگاه ایرانی با مجازات محرومیت از نقل و انتقالات روبرو شود.

استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال برود و تراکتور نیز با النصر دیدار خواهد کرد. هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص مکان برگزاری بازی های این تیم ها تصمیمی اتخاذ نکرده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3370

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.