تیم فوتبال استقلال در پنجمین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دیداری حساس مقابل الاهلی عربستان قرار گرفت که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. فرهاد مجیدی در این بازی از هر ۵ تعویض خود استفاده کرده که یکی از دو تعویض همزمان و پایانی او، حضور بابک مرادی به جای مهدی قایدی بود.

استقلالی‌ها در این تورنمنت تا پیش از این بازی از ۱۹ بازیکن استفاده کرده بودند و بابک مرادی بیستمین بازیکنی بود که برای استقلال در این بازی‌ها به میدان رفت و ۸ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. مرادی در همین مدت زمان کوتاه حضورش در زمین پایه گذار یکی از حملات آبی پوشان بود و یک بار هم برای این تیم فرصت گلزنی خلق کرد.

پیش از این رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، محمد نادری، هرویه میلیچ، عارف غلامی، شیخ دیاباته، محمد حسین مرادمند، مهدی مهدی پور، سید احمد موسوی، سعید مهری، سبحان خاقانی، داریوش شجاعیان و آرمان رمضانی ۱۹ بازیکنی بودند که مورد استفاده قرار گرفته بودند و بابک مرادی بیستمین بازیکنی بود که در این دیدارها با پیراهن استقلال به میدان رفت.