این رفتارها در شان سرمربی استقلال نیست | آوای استقلال
4
بیانی در گفت‌وگو با آوای استقلال مطرح کرد:

این رفتارها در شان سرمربی استقلال نیست

  • کد خبر : 27630
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
این رفتارها در شان سرمربی استقلال نیست
پیشکسوت استقلال گفت: باید به ساپینتو گفته شود چنین رفتارهایی را از خود انجام ندهد چرا که شان یک مربی بزرگ و حرفه‌ای که در استقلال حضور دارد چنین رفتارهایی نیست.

به گزارش آوای استقلال، «شاهین بیانی» روز دوشنبه در گفتگو با آوای استقلال با اشاره به پیروزی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: مهم‌ترین اتفاقی که در بازی استقلال و گل‌گهر رخ داد پیروزی و سه امتیازی بود که آبی‌پوشان توانستند در این بازی مهم و سرنوشت‌ساز به دست آورند.
وی افزود: با توجه به حساسیتی که این مسابقه داشت دو تیم به یک مسابقه درگیرانه و فیزیکی روی آوردند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین جریان پیدا کرد، بحث تاکتیکی خاصی در این مسابقه حساس دیده نشد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال به خوبی نقطه قوت گل‌گهر را بی اثر کرد، این تیم در بازی‌های گذشته از بازی مستقیم و کناره‌های زمین موقعیت‌سازی می‌کرد اما استقلال اجازه این کار را به آنها نداد.
بیانی تصریح کرد:
استقلال در این بازی می‌توانست از برخی نفرات بیشتر و بهتر استفاده کند، اینکه ابوالفضل جلالی که در بازی تیم ملی با اروگوئه نمایش خوبی را به اجرا گذاشته بود دقایق کمی بازی می‌کند یا عزیزبک آمانوف فقط چهار دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند پرسش‌هایی است که باید از ساپینتو پرسید.
وی تاکید کرد: رفتار ریکاردو ساپینتو در این مسابقه زشت بود و به نظر من او به عنوان سرمربی تیم بزرگی همچون استقلال باید آرامش بیشتری بر روی نیمکت استقلال داشته باشد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: باید به ساپینتو گفته شود چنین رفتارهایی را از خود انجام ندهد چرا که شان یک مربی بزرگ و حرفه‌ای که در استقلال حضور دارد چنین رفتارهایی نیست.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27630

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.