این داستان: نکونام وارد می شود | آوای استقلال
1

این داستان: نکونام وارد می شود

  • کد خبر : 32485
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
این داستان: نکونام وارد می شود
استقلال در هفته اول لیگ برتر در گرمای آبادان به مصاف شاگردان عبدالله ویسی می رود.

به گزارش آوای استقلال، روزها یکی پس از دیگری گذشتند و تنها یک روز تا دیدن تیم جواد نکونام باقی مانده است. تیمی که با سومدیریت های گذشته روزهای عجیبی را پشت سر گذاشت اما هواداران استقلال امید دارند تا با جواد نکونام نتایج خوبی کسب کنند و بتوانند برای کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و سوم تلاش کنند.

جواد نکونام برای رسیدن به نیمکت استقلال روزهای عجیبی را گذراند. کاپیتان سابقی که محبوب سکوهای آبی بود اما منفور برخی افراد! به هر روی محبوبیت جواد نکونام بین هواداران استقلال به هر چیز دیگری چربید تا نکو بتواند در لیگ بیست و سوم هدایت استقلال را برعهده داشته باشد. پس از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال حواشی یکی پس از دیگری ایجاد شدند تا تمرکز آبی های پایتخت از بین برود. بی پولی، هایجک شدن بازیکنان مدنظر جواد نکونام، حضور اوباش در تمرین استقلال و… همه باعث شدند تا آبی ها روزهای دشواری را پشت سر بگذارند اما با این حال جواد نکونام با تدابیر خاص خود توانست پس از این حواشی مدتی استقلال را در آرامش نگه دارد تا این تیم برای لیگ بیست و سوم آماده شود.

یک درام به معنای واقعی؛ این بهترین توصیف برای بقای نفت آبادان در لیگ برتر است. فصل گذشته زمانی که ابر سیاه ناامیدی بر فراز آبادان پرواز می کرد این عبدالله ویسی بود که آبادان را روشن کرد. با تمام مشکلاتی که وجود داشت، عبدالله ویسی نفت آبادان را در لیگ برتر حفظ کرد و در لیگ بیست و سوم نیز روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

نفت آبادان هم مانند استقلال پیش فصل عجیبی را پشت سر گذاشت. عبدالله ویسی قصد داشت آبادان را ترک کند اما با اصرار برخی مسئولین راضی شد تا یک فصل دیگر در آبادان بماند. حمله در تمرین نفت آبادان به عبدالله ویسی و درگذشت محمدرضا عجمی پور روزهای عجیبی را برای برزیل ایران رقم زدند.

اما حالا در اولین هفته لیگ بیست و سوم، نفت آبادان و استقلال باید در هوای گرم و طاقت فرسای آبادان به مصاف هم بروند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32485

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها