اگر امروز به پیشکسوت توهین می شود مقصرش هئیت مدیره و مدیرعامل است!/آقای مددی دقیقا چه خدمتی کرده‌اید؟/افشارزاده، فتحی،فتح‌الله‌زاده هم مثل مددی پدر استقلال را درآوردند! | آوای استقلال
4
حسن روشن در گفت و گو اختصاصی با آوای استقلال؛

اگر امروز به پیشکسوت توهین می شود مقصرش هئیت مدیره و مدیرعامل است!/آقای مددی دقیقا چه خدمتی کرده‌اید؟/افشارزاده، فتحی،فتح‌الله‌زاده هم مثل مددی پدر استقلال را درآوردند!

  • کد خبر : 4955
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
اگر امروز به پیشکسوت توهین می شود مقصرش هئیت مدیره و مدیرعامل است!/آقای مددی دقیقا چه خدمتی کرده‌اید؟/افشارزاده، فتحی،فتح‌الله‌زاده هم مثل مددی پدر استقلال را درآوردند!
آقای مدیر! رئیس آکادمی باید مودب باشد نه این چنین بی ادب که به سرمایه باشگاه و پیشکسوت باشگاه توهین کند! سکوت مددی در مقطع فعلی نشان دهنده چیست؟ قرار نیست کسی در این ارتباط از پیشکسوت و هوادار عذرخواهی کند؟

به گزارش آوای استقلال،رئیس پیشین آکادمی باشگاه استقلال در واکنش به اتفاقات روزهای اخیر پیرامون مدیریت این مجموعه در گفت و گو با آوای استقلال مدل رفتار مدیرعامل و رئیس فعلی آکادمی استقلال را زشت توصیف کرد و تاکید کرد: اگر اعضای هئیت مدیره مصوب کردند که دیگر ناصر فریادشیران در این مجموعه حضور نداشته باشد چه دلیلی باعث شده مدیرعامل باشگاه در برابر تصمیم هئیت مدیره مقاومت کند، آقای مددی شما باید به هوادار پاسخگو باشید که علت این تصمیم چیست؟ چرا جلوی برکناری فریاد شیران را گرفته ای و اجازه اجرای مصوبه هئیت مدیره را نمی دهید؟

حسن روشن با اشاره به اهمیت فوق العاده موضوع فعالیت آکادمی استقلال گفت: شاید خیلی ها تصور کنند اهمیت تیم فوتبال بزرگسالان استقلال بیشتر از سایر ارکان باشگاه است اما به عقیده من اگر آکادمی استقلال اولویت یک را داشته باشد، قطعا تیم بزرگسالان اولویت سوم را دارد چون ما قرار است نسل جدید را در آکادمی پرورش دهیم، واقعا چه اتفاقی مهمتر از آکادمی استقلال داریم که آقای مدیرعامل اینقدر این مجموعه را به حال خود رها کرده است و اصلا به آن توجه نمی کند؟

وی در ادامه در واکنش به انتشار یک استوری توهین آمیز از سوی رئیس آکادمی باشگاه استقلال علیه پیشکسوتان گفت: وقتی مدیریت وجود نداشته باشد، وقوع چنین اتفاقاتی کاملا طبیعی است،فریادشیران در چه جایگاهی است که علیه پیشکسوت باشگاه استقلال حرف بزند و به آنها توهین کند! مقصر اصلی این ماجرا کسی است که فریادشیران را برای این سمت انتخاب کرده، آقای مدیر! رئیس آکادمی باید مودب باشد نه این چنین بی ادب که به سرمایه باشگاه و پیشکسوت باشگاه توهین کند! سکوت مددی در مقطع فعلی نشان دهنده چیست؟ قرار نیست کسی در این ارتباط از پیشکسوت و هوادار عذرخواهی کند؟ خیلی راحت به پیشکسوت توهین کنند و بعد صدا از کسی در نیاید.

 

حسن روشن خطاب به اعضای هئیت مدیره استقلال گفت: اگر توانایی اجرای تصمیم خود را ندارند دلیل حضور شما در مجموعه مدیریتی باشگاه چیست؟ اگر امروز استقلال به این وضعیت گرفتار شده علتش عملکرد ضعیف شماست! بیاید و به هوادار توضیح دهید که چرا باید چنین بی حرمتی و توهینی به پیشکسوتی که سال ها برای باشگاه زحمت کشیده از سوی یک مقام اجرایی باشگاه صورت گیرد؟

وی در ادامه گفت: وقتی مدیریت نباشد وقوع چنین اتفاقاتی طبیعی است، یک روز فتحی، یک روز افشارزاده، یکی روز فتح الله زاده پدر این باشگاه در آوردند حالا نوبت به مددی رسیده است، هوادار و پییشکسوت تا کی باید این وضعیت را تحمل کند، مگر غیر از این است که این ها همه باید به استقلال خدمت می کردند پس چه شد؟ چرا کسی درباره عملکرد آنها توضیح نمی دهد؟ مدیران ما عادت دارند یا با ماشین، یا با اتوبوس یا با قطار فقط اعوان و انصار خود را به استقلال آوردند و همگی ادعای خدمت داشتند! آیا واقعا اینها به استقلال خدمت کردند؟ مثلا افشارزاده و فتحی چه خدمتی کردند؟ یا همین آقای مددی که صبح تا شب به دنبال این است که با من جلسه بگذارد دقیقا چه خدمتی به استقلال کرده است! بزرگترین خدمت آنها به استقلال نابود کردن یک باشگاه با اصالت و با قدمت بوده است. من بارها گفته ام که با این مدیران منتظر نابودی استقلال باشید.

 

 

حسن روشن در ادامه توضیح داد:صراحتا اعلام می کنم که اگر وضعیت امروز استقلال به این حال و روز افتاده است، اگر ما دربی پایتخت را با شکست تمام می کنیم، اگر به ذوب آهن می بازیم فقط و فقط به واسطه این اصل است که در این باشگاه مدیر نداریم، مدیرعامل که فقط نباید آخر ماه حقوق میلیونی بگیرد، مدیرعامل باید دلسوز تیم باشد، واقعا این جماعتی که با اتوبوس وارد باشگاه شدند مدیریت بلد هستند؟ وضعیت امروز استقلال فاجعه بار است و اگر فکری به حال آن نشود قطعا با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم بود.

مدیر سابق آکادمی استقلال در پایان گفت: شاید امروز من باشم فردا نباشم اما شما را به خدا به داد استقلال برسید، برخی از کنار استقلال به دنبال کاسبی و بالا بردن ثروت و سرمایه هستند، فقط این میان هوادار بی خبر از همه جا باید بسوزد و بسازد، مگر این وضعیت قابل تحمل است! لطفا به داد استقلال برسید!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4955

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.