اول جیب مردم حالا اموال مردم! | آوای استقلال
1

اول جیب مردم حالا اموال مردم!

  • کد خبر : 8109
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
اول جیب مردم حالا اموال مردم!
فدراســیون فوتبال در زمان عزیزی‌خادم به جای درآمدزایی گویا قصد دارد هزینه‌های فوتبال را از جیب مردم و اموال عمومی کشور تأمین کند، یک روز برای چهار بازی، بودجه ۵۰ میلیاردی از سازمان برنامه و بودجه می‌گیرد و روز دیگر هم می‌خواهد ساختمانی از شهرداری را بدون طی کردن تشریفات قانونی مالک شود.

به گزارش آوای استقلال ،فدراسیون فوتبال یکی از عجیب‌ترین دوره‌هایش را سپری می‌کند، فدراسیونی که رئیس آن با وعده درآمد‌های چندصد میلیاردی و چند میلیون یورویی توانست رأی مجمع را بگیرد، اما پس از گذشت چهار ماه، نه تنها یکی از وعده‌های اقتصادی شهاب‌الدین عزیزی‌خادم عملی نشده، بلکه او همواره پشت در اتاق مسئولان دولتی و شهرداری به دنبال دست‌درازی به بیت‌المال و استفاده از بودجه دولتی و اموال عمومی کشور است، آن هم با اسم رمز «نشاط مردم» تا از این طریق روی همه سوءاستفاده‌ها و دست‌درازی‌ها به دور از چشم نهاد‌های نظارتی و بازرسی پرده‌ای کشیده شود.

«فوتبال مارکتینگ» کلمه‌ای است که در ماه‌های گذشته بار‌ها از زبان عزیزی‌خادم شنیده‌ایم. رئیسی که سعی دارد با استفاده از کلمات خارجی و پرطمطراق خودش را متفاوت از رؤسای سابق نشان دهد، به همین خاطر هم بار‌ها در تریبون‌های یک‌طرفه تلویزیونی که حاضر می‌شود سعی می‌کند با تأکید بر کلماتی مانند مارکتینگ، فدراسیون را در زمینه درآمدزایی پویا نشان دهد.

با گذشت چهار ماه از آمدن عزیزی‌خادم، اما تمام این وعده‌های درآمدزایی گویا بایگانی شده است تا رئیسی که با وعده‌های اقتصادی و خودکفایی پا به فوتبال گذاشته بود راهی دیگر برای پمپاژ پول به حساب خالی فدراسیون فوتبال پیدا کند. بست نشستن پشت در اتاق مسئولان دولتی برای دست‌درازی به بیت‌المال و استفاده از بودجه دولتی راهکاری است که عزیزی‌خادم در ماه‌های گذشته در پیش گرفته است.

وابستگی مالی فوتبال به بیت‌المال و جیب مردم حتی در ماه‌های اخیر بیشتر از قبل هم شده است، طوری که سازمان برنامه و بودجه و وزارت ورزش در اقدامی عجیب که باید مورد توجه نهاد‌های نظارتی و بازرسی قرار گیرد، بیش از ۵۰ میلیارد تومان تنها برای چهار بازی در اختیار فدراسیون قرار داده‌اند.

مسئولان فدراسیون فوتبال گویا پس از دست‌درازی به جیب مردم برای تأمین هزینه‌ها و پاداش‌های هنگفت و ارزی‌شان، این بار قصد دارند به اموال مردم نیز دست‌درازی کنند. در همین زمینه گفته می‌شود با لابی‌های سیاسی صورت گرفته توسط عزیزی‌خادم و موافقت شهردار قرار است یک ملک ارزشمند متعلق به شهرداری تهران آن هم در مناطق ویژه شمال شهر بدون انجام تشریفات قانونی واگذاری املاک شهرداری با مجوز ویژه شورای شهر پنجم به صورت ۲۵ درصد نقد و اقساط پنج ساله به فدراسیون فوتبال واگذار شود.

حالا باید دید عزیزی‌خادم همانطور که توانست با اسم رمز نشاط مردم، بودجه هنگفتی را از بیت‌المال دریافت کند، این بار هم می‌تواند اموال مردم را برای فوتبال غصب کند یا حساسیت شورای جدید که از هفته‌های آینده شروع به کار خواهد کرد، جلوی بذل و بخشش شهرداری به فدراسیون فوتبال را می‌گیرد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8109

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها