اهدای کاپ سوپر سفارشی برای تزریق روحیه! | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

اهدای کاپ سوپر سفارشی برای تزریق روحیه!

  • کد خبر : 33621
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
اهدای کاپ سوپر سفارشی برای تزریق روحیه!
فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گویا قرار نیست کاری جز خدمت رسانی به پرسپولیس داشته باشند.

به گزارش آوای استقلال، هدف، رساندن پرسپولیس به افتخاراتی است که سالها در حسرت آن سوخته اند اما چون با دلارهای سلطانی فر هم نشد که قهرمانی آسیا را به ویترین آب معدنی های سرخ جامگان تهرانی بیفزایند تمام تلاش شان را می کنند با انواع جام های داخلی به لحاظ تعدد جام، لقب پرافتخار را بچسبانند بر پیشانی این تیم.
برای رسیدن به این خواسته شان حتی لازم باشد تاریخ بازی سوپر جام را درست در وسط اردوی خارج از کشور رقیب تعیین می کنند و از ترس آنکه مبادا استقلال به اردوی ترکیه خاتمه داده و برای انجام بازی، خودش را به تهران برساند، زودتر از زمان برگزاری بازی نتیجه را سه بر صفر به سود سرخ ها اعلام کردند تا خیالشان برای یک جام پوشالی و کذایی راحت باشد و بدون زحمت و دردسر یکی از بطری های آب معدنی را بردارند و جایش یک کاپ سوپرجام غصبی بدهند یک کاپ غیر مشروع،غ یر اخلاقی و ناجوانمردانه!
کاری که آقایان با استقلال کردند را نه خدا و دین می پذیرد نه اخلاق و اصول حرفه ای اما برای برخی کسب جام مهم تر از هر چیزی است حتی اگر برای آن جام با هیچ حریفی رقابت نکرده باشند!
پرسپولیس را به کسب این جام ها عادت داده اند به اهدای جام های بدون زحمت، بدون بازی، بدون رقیبی برای مسابقه دادن!
برای دومین سال باز کاپ سوپر جام را به سرخ ها دادند این بار اجازه ندادند پای رقیبی در میان باشد از همان ابتدا شرایط را جوری با مهندسی داوری چیدند که تیم محبوب شان قهرمانی دو جانبه بگیرد تا مهندسان لیگ هم با یک تیر دو نشان زده باشند همانها که به دنبال افتخار سازی برای پرسپولیس هستند یک عنوان قهرمانی دوجانبه به سوگلی اهدا کردند و بدون رقیب و مسابقه سومین کاپ فصل را هم تقدیم شان کردند!
اما این که چرا کاپ را وسط لیگ به تیم سرخ پوش پایتخت اهدا می کنند هم حتما دلیلی مشابه عدم رسیدگی به پرونده تخلف شان دارد: برای حفظ روحیه تیم محبوب مسئولین ورزش پیش از بازی با النصر و الدحیل، کسی به شکایت تیم ها علیه پرسپولیس ورود نمی کند و البته رسانه ها هم سکوت پیشه کرده اند چون باند مافیایی رسانه هم هرگز موضوعی که علیه سرخپوشان باشد را پیگیری نمی کنند!

🔹

سازمان لیگ  در بازی با گل گهر و در حضور تماشاگران پرسپولیس به منظور تزریق روحیه به این تیم کاپ اسنپی را تقدیم آن‌ها کرد و البته برای آنکه جشن پرسپولیسی ها خراب نشود ،کمیته داوران هم با اقتدار وارد عمل شد و داورانی را برای قضاوت این بازی انتخاب کردند که تا لحظه رد شدن توپ از خط دروازه بیرانوند را نبینند!
چرا سازمان لیگ در اولین بازی فصل این کاپ را به پرسپولیس نداد؟
چرا در میانه لیگ  این کار را انجام داد؟
بله درست فکر می کنید به خاطر آنکه می خواستند هواداران در استادیوم باشند!
آیا سازمان لیگ این تعامل را با دیگر تیم ها هم دارد؟
چرا سازمان لیگ انقدر مطیع اوامر پرسپولیس است؟
آقای سهیل مهدی آیا سخنانی که درباره شما گفته می شود صحت دارد؟چرا با رفتار منصفانه سعی در تبرئه خود ندارید؟
چرا این نرمش و حرف شنوی را در قبال سایر تیم ها ندارید و تنها مطیع اوامر پرسپولیس هستید؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=33621

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها