انگیزه‌های شماره ۵ استقلال برای جام ملت‌ها | آوای استقلال
2

انگیزه‌های شماره ۵ استقلال برای جام ملت‌ها

  • کد خبر : 34279
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
انگیزه‌های شماره ۵ استقلال برای جام ملت‌ها
آرمین سهرابیان این هفته اولین گل خود برای استقلال را به‌ثمر رساند.

به گزارش آوای استقلال، یکی از اولین خریدهای جواد نکونام پس از حضور در استقلال آرمین سهرابیان بود که در نقل‌وانتقالات تابستانی پیراهن آبی را به تن کرد. سهرابیان که سابقه حضور در استقلال را هم در کارنامه داشت، پس از یک فصل بازی برای سایپا و ۳ فصل حضور در گل‌گهر سیرجان بار دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگشت.

سهرابیان از همان هفته نخست در ترکیب اصلی استقلال حضور داشت اما خیلی زود مصدوم شد و چند بازی تیمش را از دست داد. او با اتمام مصدومیتش دوباره چند هفته‌ای است که به ترکیب برگشته و در سمت چپ دفاع ۳نفره استقلال حضور ثابتی دارد. مدافع شماره ۵ آبی‌ها این هفته با یک شوت زیبا نخستین گل خود را هم مقابل ذوب‌آهن به ثمر رساند.

اولین گل در بازی شماره ۴۳
آرمین سهرابیان پیش از این در لیگ‌های هفدهم و هجدهم هم عضو استقلال بود اما ابتدای لیگ نوزدهم با نظر آندره‌آ استراماچونی در لیست مازاد قرار گرفت و راهی سایپا شد. او در این مدت چند بار در آستانه بازگشت به استقلال قرار داشت و در نهایت ابتدای این فصل دوباره پیراهن این تیم را به تن کرد.

سهرابیان در مقطع قبلی حضورش در استقلال ۳۸ بازی برای این تیم انجام داد اما هرگز موفق به گلزنی نشد. او در سایپا و گل‌گهر اما یک مدافع گلزن بود و حالا در بازگشت دوباره به استقلال برای این تیم گلزنی کرد. مدافع ۲۸ ساله در بازی با ذوب‌آهن برای چهل‌وسومین بار با پیراهن آبی به میدان رفت و نخستین گل خود را به‌ثمر رساند.

گلزنی مقابل حریف محبوب
سهرابیان با پیراهن تیم‌های سپاهان، استقلال، سایپا و گل‌گهر تاکنون ۱۴۸ بار در لیگ برتر به میدان رفته و ۱۰ بار گلزنی کرده است. نکته جالب در خصوص او این است که تاکنون ۳ بار مقابل ذوب‌آهن گلزنی کرده و حدود ۳۰ درصد گل‌های لیگ برتری‌اش را وارد دروازه سبزپوشان اصفهانی کرده است.

سهرابیان همچنین سابقه باز کردن دروازه استقلال، پرسپولیس و سپاهان را هم در کارنامه دارد. بهترین آمار گلزنی او در فصل گذشته رقم خورد که ۴ بار برای گل‌گهر موفق به گلزنی شد. مدافع آبی‌ها با توجه به تمرکز ویژه تیم نکونام روی ضربات ایستگاهی، شانس زیادی دارد تا این فصل آمار گلزنی خود را هم بهبود ببخشد.

در انتظار اعتماد امیر قلعه‌نویی
سهرابیان در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش چند بار به اردوی تیم ملی دعوت شد اما فرصت بازی پیدا نکرد. او پس از حضور امیر قلعه‌نویی هم به تیم ملی دعوت شد و سرانجام نخستین بازی ملی‌اش را مقابل کنیا انجام داد. با این حال سرمربی تیم ملی در اردوهای بعدی ترجیح داد از این مدافع دعوت نکند و نفرات دیگری جایگزین او شدند.

پس از غیبت در اردوهای اخیر سهرابیان شانس کمی برای حضور در جام ملت‌ها دارد اما با توجه به مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی و شناخت ویژه قلعه‌نویی از مدافع استقلال و البته ضعف خط دفاعی تیم ملی در جدال با ازبکستان، او همچنان امیدوار است تا با درخشش در مسابقات آینده جایی در فهرست نهایی تیم ملی پیدا کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34279

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها