انتقال قلی زاده توسط رئیس فدراسیون فوتبال | آوای استقلال
2
تاج، اصلی ترین حامی پرسپولیس!

انتقال قلی زاده توسط رئیس فدراسیون فوتبال

  • کد خبر : 42022
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
انتقال قلی زاده توسط رئیس فدراسیون فوتبال
از همان لحظه که مهدی تاج اعتراف کرد لیگ گذشته در حق استقلال اجحاف شده و این تيم به خاطر ناداوری قهرمانی را از دست داده فهمیدیم کاسه ای زیر نیم کاسه است حتی مطلبی هم در این خصوص پیش نویس کردیم تا بعد از آنکه فکت های بیشتری به دست آوردیم در خصوص آن بنویسیم اما در اوج ناباوری خیلی زود دست مهدی تاج رو شد و علت آن اعتراف خشک و خالی هم مشخص گردید. ما هرگز فریب اعتراف تاج را نخوردیم زیرا با توجه به‌ شخصیتی که از او می شناسیم یقین داشتیم در پس پرده هدف کثیفی را دنبال می کند.

به گزارش آوای استقلال، اعتراف در آستانه آغاز لیگ بدون آنکه جامی گرفته شود و حقی به حقدار برسد چه فایده و چه معنایی دارد؟
تاج اعتراف کرد قهرمانی استقلال به خاطر اشتباهات داوری از دست رفته با همین یک جمله ظاهر ماجرا را درست کرد و بخش اول سناریو را پیش برد و اجرا کرد.
اعتراف او باعث حمله پرسپولیسی ها به رئیس فدراسیون می‌شد و عده ای از استقلالی های ساده نیز تاج را مرد منصفی می دیدند و این درست طبق آن چیزی بود که موقع نوشتن سناریو پیش بینی کرده بودند.
بعد از این مرحله، گام دوم جبران همین یک جمله خواهد بود رئیس سیاستمدار فدراسیون فوتبال یک جام به پرسپولیس تقدیم می کند به همین راحتی!
اعتراف تاج به قربانی شدن استقلال به این خاطر بود که علیه وی هجمه ایجاد شود و هواداران پرسپولیس و رسانه ها او را منتسب به استقلال کنند تا وی بتواند در هیاهوی این جو سازی ها به پرسپولیس خدمت کند و درست همه چیز مطابق نقشه پیش رفت!
پرسپولیس قصد جذب قلی زاده را دارد اما سقف بودجه به آنها این اجازه را نمی دهد چاره چیست؟
افزایش سقف بودجه علی رغم مخالفت سازمان بازرسی!
مهدی تاج با وجود مخالفت سازمان بازرسی قصد دارد طی جلسه ای سقف بودجه را بین صد تا ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش دهد مبلغی دقیقا برابر با پول رضایتنامه علی قلی زاده!
اگر چه پرسپولیس به طور قطع رقم کمتری را به عنوان مبلغ قرار قلی زاده اعلام می کند اما اخبار موثقی وجود دارد که قیمت رضایتنامه قلی زاده ۱۵۰ میلیارد تومان است اخبار به لطف گستردگی فضای مجازی پنهان نمی ماند و دیگر کسی
نمی تواند اعداد و ارقام دروغینی را تحویل مردم بدهد.
با توجه به نیاز پرسپولیس به افزایش سقف بودجه مهدی تاج وارد عمل شد تا دقیقا همان مبلغ را به سقف اضافه کند اما این همه ماجرا نیست.
پرسپولیس علاوه بر رضایتنامه قلی زاده باید مبلغ بالایی را به خود بازیکن نیز پرداخت کند اما اینجا دیگر مهدی تاج کاره ای نیست و تازه هوادار متمول نقشش آغاز می شود. اما چون کمک های غیبی ثبت نمی شود پس نیازی نیست در سقف بودجه برای آن چاره اندیشی شود.
نکته جالب داستان اما واکنش پرسپولیس به خبر افزایش سقف بودجه است اگر چه این مخالفت هم با نقشه و برنامه ریزی شده است.
پرسپولیس با افزایش رقم مصوب مخالفت می کند تا هیچکس به سرخ پوشان شک نکند اما همین که رقم افزایش یافت این تیم تافته جدا بافته و محبوب مهدی تاج است که از آن بهره برداری می کند!
تاج یک فریبکار بزرگ و یک دروغگوی متبحر است او با یک عذرخواهی کوتاه و ساده و بدون آنکه جامی را از قهرمان جعلی بگیرد و به صاحب اصلی اش بدهد تنها زمینه را برای افزایش سقف و خوش خدمتی به پرسپولیس فراهم کرد
نمی دانیم مهدی تاج در این حمایت های عجیب و غریب از پرسپولیس سود هم می برد یا نه اما تا به یاد داریم شنیده ایم که هیچ گربه ای برای رضایت خدا موش نمی گیرد شاید رئیس فدراسیون دریافتی نداشته باشد اما شک نکنید این خوش خدمتی ها و حمایت ها نفع بزرگی برای او دارد. ماه پشت ابر نمی ماند و سرانجام همه چیز رو می شود اما آنچه در این مقطع زمانی حائز اهمیت است حضور قلی زاده در پرسپولیس با دخالت مستقیم و تلاش مجدانه رئیس فدراسیون فوتبال است اگر چه معتقدیم مخالفت سازمان بازرسی هم تنها بخشی از نقشه است تا در ظاهر بی تقصیر جلوه کند اما به نظر می آید محال است رئیس فدراسیون با اختیارات خودش اقدام به افزایش بودجه کند و با وجود پرونده درخشانش، با سازمان بازرسی وارد جنگ شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=42022

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها