انتقاد تند سرمربی الشرطه از بازیکنان نماینده عراق | آوای استقلال
2

انتقاد تند سرمربی الشرطه از بازیکنان نماینده عراق

  • کد خبر : 1962
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
انتقاد تند سرمربی الشرطه از بازیکنان نماینده عراق
الکساندر الیچ سرمربی الشرطه اعتقاد دارد که تیمش در بازی با الاهلی، نسبت به 2 بازی گذشته بهتر ظاهر شده است.

تیم فوتبال الشرطه عراق در سومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه سه بر صفر مقابل الاهلی تن به شکست داد. سرمربی این تیم در نشست خبری پس از بازی می گوید که آنها به دنبال جبران نتایج در دور برگشت هستند.

الکساندر الیچ در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: من فکر می کنم نتیجه مسابقه برای ما ناامیدکننده بود. ما مطمئناً لیاقت چنین نتیجه را نداشتیم چرا که ما بازی خوبی انجام دادیم و سعی کردیم مسابقه را کنترل کنیم اما شرایط مانع از این شد که خوب ظاهر شویم. اشتباهات زیادی مرتکب شدیم، اما می توانیم در مسابقات بعدی پیشرفت کنیم.

او با تمجید از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل الاهلی، گفت: ما مقابل الاهلی بهترین بازی خود در این دوره از رقابت ها را انجام داده ایم و نسبت به دو بازی قبلی، بهتر ظاهر شدیم. اگر بخواهیم صادق باشیم، می توان گفت که من دو مهاجم اصلی را از دست داده ام.

وی گفت: چیزهای زیاد دیگری وجود دارد که ما در آن با کمبود مواجهیم. صحبت درباره آینده مهم است زیرا ما اکنون بازیکنان زیادی داریم که با وجود داشتن سابقه بیش از یک بازی در تیم ملی، تجربه لازم را ندارند.

سرمربی الشرطه ادامه داد:  از زمانی که من هدایت تیم را بر عهده گرفتم، ۴۰ بازیکن را تغییر داده ایم. ما همیشه در مورد برنامه های آینده صحبت می کنیم، اما این بدان معنا نیست که با توجه به این رقابت سعی در اثبات خود و غلبه بر بسیاری از مشکلات که بعضاً به طور غیرمنتظره اتفاق می افتند، داشته باشیم.

او در پایان گفت: ما در هر بازی با شرایط مختلف مواجه می شویم. تیم های گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا نسبت به سایر گروه ها تیم های قدرتمندتری را در خود جای داده است. ما برای جبران نتایج در دور برگشت با بازیکنان کار خواهیم کرد و پرچم تسلیم را بلند نمی کنیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1962

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.